Bor også på Vestlandet og været her er jo alltid ustabilt
Jeg fikk 31 mars i år og har brukt både ull og Bomull. Greit å ha begge deler! Ellers har det gått en del bodyer og ull leggings med fot, men generelt lite klær. En grei utedress (jeg brukte lillelamdress eller hjemmestrikket dress) utenpå body og underdel var nok. Hadde jo teppe å regulere med også. Hadde Lammeskinn i vogna på kaldere dager, tok det vekk på de varme.
Greit å ha litt bodyer og pysjamaser, ellers hadde jeg ikke kjøpt inn mye på forhånd av noe.. jeg kjøpte to-tre ullleggings m fot (joha) som jeg har brukt masse! jeg fikk en ganske stor gutt, så mange av settene jeg kjøpte eller fikk var det smale bukser med som jeg ikke likte å ta på. Jeg kjøpte også en fin dress på KappAhl men på den var formen feil i forhold til min gutt så jeg fikk nesten ikke brukt den
jeg elska de enkle sparkebuksene fra sparkjøp, så de hadde jeg to av.
Nå er guttungen snart seks måneder og fremdeles er det bodyer og desse leggingsene fra joha jeg bruker daglig da vi stort sett er hjemme. Skal vil på trilletur bruker han pose/evt tepper og Kansje en dress på kaldere dager (selvfølgelig lue og sokker) Skal vi på besøk eller noe annet så tar jeg på han klær, da går det i klær han lett kan bevege seg i, feks en joggedress. har masse klær i komoden hans, men bruker nesten ingenting. Så ikke kjøp alt for mye på forhånd fordi «det er så søtt», kjøp litt og ta heller å kjøp litt underveis når du savner noe. Ullbodyer er og gull å ønske seg om folk spør.