Klær str.48

Mamma40

Betatt av forumet
Hei!
Poden min på 3 uker er lang og tynn og 50/56 blir for stort.Noen som vet hvor jeg får tak i mindre klær?
Har prøvd hm,Kappahl,Newbie,Cubus,Lindex.
Ikke vant med "små unger.De andre har passet rett inn i 56 og 62!
 
Ganske stor forskjell i størrelser fra merke til merke også. Har du prøvd 50 i Joha? Mine barn har begge vært små, og jeg har brukt mye sommerull//silke fra det merket - og har startet på 50:)
 
Vi kjøpte str 44 hos lindex.

Vi ringte litt rundt og på den lindexen vi kjøpte hos så samlet de sammen noen bodyer og bukser så når vi kom var det fort gjort å velge ut det vi ville kjøpe.

H&m fant jeg ikke nr til de butikkene som er nærme oss og sentralen der gav ikke gode svar. Så aner ikke om de har i butikkene eller bare på nett.
 
Takk for svar.Er sikkert bare på noen butikker de har og jeg har vært uheldig med de jeg har prøvd.
 
Takk for svar.Er sikkert bare på noen butikker de har og jeg har vært uheldig med de jeg har prøvd.

På KappAhl og kanskje Lindex hender det de henger på eget stativ, når man skal ha str. Under 50.

Ellers kan du bestille på nett :)
 
Er dessverre veldig mange som kjøper prematur klær altså de små str til dukkene til barna/ barnebarna sine :/ vi kjøpte på KappAhl, vi fikk hjelp av betjeningen der og finne :) De er ganske behjelpelige her hvor jeg bor
 
Back
Topp