Klær på julaften???

Lillestjerne2016

❤️
Aprillykke 2016
Vanligvis pleier jeg å ha på meg bunad på julaften, men det går nok ikke i år. Var innom hm gravid avdeling og de hadde ikke en eneste finkjole... Har også gått innom alle butikker i byen og spurt om de har noe med høyt liv som ei gravid dame kan gå med på julaften. Da klør de seg i hodet og sier "Nei, vi har vel bare tettsittende i år". Blir litt frustrert. Finner ingenting. Har også sett litt på Internett, men liker ikke å kjøpe klær uten å ha prøvd det på.

Hva har dere tenkt til å ha på dere til julemiddagen i år?:)

Jeg har heldigvis et par lange enkle finkjoler med høyt liv som er passe og fine på. Så det blir nok en av de :-)
Hadde jeg ikke hatt de så hadde jeg ikke hatt peiling.

Mamma kjøpte faktisk en fantastisk kjole til meg på mamalicious! Nydelig og satt som et skudd! Kjøpte samme str jeg normalt bruker;)
Ellers vet jeg om en butikk i Oslo, Svangerskapet, som i hvert fall har pleid å ha fine klær!
:)

Bestilte meg en Mamalicious kjole fra Zalando, veldig fornøyd :) Det fine med f.eks Zalando er jo at du kan handle med faktura, og få tilsendt klærne gratis, prøve hjemme og så returnere gratis hvis klærne ikke passer eller var fine.
Elsker hvertfall å shoppe på den måten, for da får jeg prøvd klærne hjemme i ro og mak :)

Jeg kjøpte meg faktisk en fin kjole på kappahl, veldig sjeldent jeg handler der. Den var tettsittende da, men såpass tøyelig i stoffet at den var behagelig :) Er den med sølvglitter på, som har blitt vist på reklamen på tv :)

Har kjøpt en veldig enkel og stretchy kjole på Cubus i år :-)

Kjøpte meg en kjole på hm i dag:) kjøpte den bare i litt større str, da det ikke var gravidkjole:)

Jeg har en svart kjole fra mamalicious (den jeg hadde på julebordet, lånt av ei venninne), og så har jeg bestilt en fotsid flagrende kjole fra shopruche.com med snøring under brystet. Kommer til å ta på den som passer dagsformen akkurat på julaften, og så den andre på 1. Juledag.

Jeg bestilte meg en kjole fra HM på nettet og var veldig fornøyd med snitt og passform. Jeg har kjøpt mye gravidklær fra HM i begge svangerskap og føler meg ganske trygg på størrelser. Og er jeg heldig kan jeg fint bruke den til anledninger helt frem til fødselen.

Det er kjipt å kjøpe noe på nettet som virkelig ikke passer, men de aller fleste nettsteder er flinke til å ta i mot retur hvis det skulle skjære seg helt. Og så har jeg lagt meg til vanen at dersom det er veldig dyrt og noe jeg har høye forventninger til bestiller jeg det ikke online.

Noen som vil dele bilde ?
Helt rådlaus sjøl !
Tenkt å finn en kjole som kan brukes til jul, komfirmasjon og dåp, altså både gravid og amme vennlig ;)

ImageUploadedByBV Forum1449618263.004182.jpg

Valget mitt falt på denne.
Ikke akkurat fancy og pynta,men veldig komfortabel. :)

Har et sort blondeskjørt jeg tror og håper fortsatt passer, så blir det en enkel topp til. Har også kjøpt en kjole på Bikbok i str L, med høyt liv og løst stoff over magen. Problemet med den er at den lager "telt" under magen, synes ikke det er noe fint.. Men går kanskje greit så lenge magen ikke er større enn nå.

Jeg bestilte meg en fin kjole på svangerskapet.no :)

Man må bare ta sjansen og bestille på nett, for i butikkene finner man fint lite. :P

Kjøpte en fin, svart gravidkjole for et par mnd siden, men har ikke prøvd den på enda :p men kjøpte den stor, så den er vel grei! Og så pynter jeg opp med smykker og lager håret fint til :)

Kjøpte noen finkjoler til julebordsesongen/jul/nyttår som ikke er for gravide, men de hadde "gravidvennlige" snitt :) veldig fornøyd med dem! Er et snevert utvalg hvis det skal være gravidkjole føler jeg..

af9e87e6d2d82af0347d1d8582fc3fee
0c09f75f6a31bcf710f867cd1f9d13d9

Disse 2 har jeg vurdert å bestille men nå er det vel nesten for sent før jul :p

Back
Topp