Klær og str..

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hvor mye ca. Trenger man i str 56?? Har kjøpt noe i 50 , skal ikke kjøpe mer tilfelle han må rett i 56 :-) men så usikker på hvor mye man trenger.. Så kjedelig å ha alt for masse også som ikke blir brukt.. Men er jo individuelt hvor lenge babyen bruker de forskjellige str så klar..

Hvor mye ca. Trenger man i str 56?? Har kjøpt noe i 50 , skal ikke kjøpe mer tilfelle han må rett i 56 :-) men så usikker på hvor mye man trenger.. Så kjedelig å ha alt for masse også som ikke blir brukt.. Men er jo individuelt hvor lenge babyen bruker de forskjellige str så klar..
Jeg har kjøpt noen bodyer og pysjer i 50, men hvis jeg skal kjøpe mer blir det 56.. jeg venter til etter jul i alle fall, for kjenner mamma.. tenker det er fint å ha noen bodyer og strømpebukser og pysjer... ellers kan jeg kjøpe litt etterhvert som jeg ser hva vi liker/bruker..

Skal vente til etter jul jeg også. For vet mamma skal kjøpe, men har noe fra før så tenkte å si litt hva jeg trenger :-) ja får kjøpe litt underveis

Kjøper ikke noe 50 ettersom storesøster var 54cm. Det får heller pappan kjøpe hvis hun skulle være liten :)
Jeg tenker ca. 8 av hvert plagg i hver av de første str. :-)

Husk på at man ofte får klær i barselgave også. Bare kjøp litt av det minste, så kan du heller spe på med mer hvis det skulle bli behov for det. Stortsett ender man opp med for mye :-)

Det er så individuelt det der. Storebror svømte i str 50 da han ble født med sine 47 cm. Og vi brukte den str i over 2 mnd.

Så tenker at lillesøster nok ikke er så ulik. Så har noe i 50, men mest i 56. Er jo gøy å kunne handle litt etter fødsel også!

Så det er nok lurt å kjøpe mest i 56 og heller handle inn i 50 når babyen er født, om det skulle være nødvendig :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Her har snuppa fått kjøpt en vidt og ei strømpebukse i str 50. Koner nok ike til å handle så mye da snuppa vår er født 4. April å har nå termin 18. April. Regner ned st en del kan brukes om igjen da det er en prinsesse i magen :-) Gleder neg til å gå gjennom baby klørne sammen med storesøster :-) ❤️

Jeg har kjøpt ett par bodyer og bukser i str. 50, ett par bodyer i 56 og litt mer i str. 62:-) jeg kjøper nok mer på nyåret når det kommer inn litt mer vårklær, og da er der nok litt mer salg :-) men tenker nok også at jeg får en del i gaver, og jeg vet hvordan mamma er :-) hun kommer nok til å kjøpe en del :-)

Jeg har kjøpt ett par bodyer og bukser i str. 50, ett par bodyer i 56 og litt mer i str. 62:-) jeg kjøper nok mer på nyåret når det kommer inn litt mer vårklær, og da er der nok litt mer salg :-) men tenker nok også at jeg får en del i gaver, og jeg vet hvordan mamma er :-) hun kommer nok til å kjøpe en del :-)
Samme som hos meg.. mødre er kjekke å ha!

Samme her! Fått beskjed om å vente med å kjøpe for hun vil handle!! Men er jo veldig snilt:-) er i tillegg student så har jo ikke all verden med penger
Vi har råd til det, men er ikke den store shoppern selv.. og så blir det koselig å komme hjem til jul..da blir det sikkert til at vi tar oss en handletur sammen :-) tror hun savner det når jeg bor så langt unna!

Ja:) tør ikke kjøpe mye.. Men er såå mye fint:) får prøve å holde meg
Holde seg... Hva er det for noe....? :p

Til minste brukte vi klær etter storesøster, så nå unner jeg meg selv å kjøpe litt nytt til lillebror. :-)
Og det er så mye fint til gutt! :-)
Jeg har alltid syntes at det har vært mest utvalg til jenter, men når jeg nå skal ha tak i gutteklær selv, ser jeg jo at det er veldig mye fint til gutter også! :-)

Jeg har ikke kjøpt noe i str. 50. Jordmor sier også at gutter er større enn jenter, og jeg synes det er bedre å brette opp armer og ben noen uker, enn at det kun skal bli brukt et par ganger.
Jeg har kjøpt noen bodyer og bukser i str. 56, og noen i 62. Kjøpte et vakkert sett med body, vest og bukse til 17. mai også. Men det var i str. 56. "Måtte" jo også kjøpe et sett med body og selebukse i str. 68. Det passertil sensommer/tidlg høst. :-)

Eldste barnet mitt brukte str. 50 og 56 lenge, og minste nå er også liten. Men jeg tør ikke belage meg på at lillebror er like liten, så tør ikke kjøpe stort i str. 50. Mulig jeg kjøper en eller to bodyer bare. :-)

Bruker kler etter storebror, han var 53 lang og brukte str 50 en mnds tid :-) vi kommer til å kjøpe litt nytt, men har masse nesten ubrukt etter forrige gang så trenger heldigvis ikke så mye klær:-)

Kommer til å ha noen få plagg i str 50 og heller satse på str 56:) men vi har jo mye etter storebror da! :) gleder meg til å gå igjennom kassene med babytøy ❤️

Har bare kjøpt to plagg så langt og tenker å drøye med mer til utpå nyåret. Vet vi kommer til å få noe i jula. Blir nok ikke kjøpt mye i 50, mest 56 og 62 tenker jeg :)

Har kjøpt noen kjoler i 56-62;)ellers en bærepose med nydelig brukt jentetøy :)

Back
Topp