Klær og i vogna ved 20 grader og sol?

Bkno2932372

Flørter med forumet
Hva har dere på de små og hva har dere i vogna ved 20 grader og sol som det er meldt i Oslo denne uken?

Mini er 6 uker og skikkelig varm av seg. Føler jeg "kan" 5-12 grader...

I vogna har vi lammeskinn, Easygrow Lite, ullpledd ved behov. Bomullsdress, tynn ulljakke, ullsokker og tynn ulllue på mini så langt.
 
Följer denna.
Undrar vad man kan använda nu som underlag när det är för varmt för vognpåse . (Förrutom lammeskinn )
 
På storesøster brukte jeg ullunderlag i form av lammeskinn hele året egentlig:) når det er varmt så er den faktisk veldig fin, for da ventilerte den litt og gjorde så ungen ikke ble klam i ryggen ^^, ellers på veldig varme dager på sommeren brukte hun bare body og evt bare bleia. Da må man jo bare huske å smøre de inn med solkrem da. Brukte ikke noe særlig med luer på sommeren annet enn sånne solhatter med sånn klaff på sidene eller rundt hele for å hindre direkte trekk inn i ørene og for å slippe å få sol direkte i nakken og sånt :)
Når det gjelder denne snuppa kommer jeg til å gjøre det samme:) på våren nå blir det jo bare å se ann hver dag hvordan det ligger ann ute, men det er jo generelt litt sur trekk på våren, så da tenker jeg at hun skal få ha på seg litt ullundertøy og en litt tjukk sparkedress over, og hvis det er veldig varmt får jeg heller åpne den litt og heller bruke pledd/teppe når det trengs :)
 
Följer denna.
Undrar vad man kan använda nu som underlag när det är för varmt för vognpåse . (Förrutom lammeskinn )
Etterhvert som det blir veldig varmt er helseteppe fint underlag :)
 
Supert :)

Hur är det med dom små i solen ? Direkt i solen är ju inte bra men använder ni solkräm ? Solhatt och sånt förstår jag
Jeg mener å ha lest at man ikke skal bruke solkrem på barn under ett år :) Jeg har kjøpt et lite uv- telt som jeg skal ha på verandaen :) Men solkrem er nok bedre enn solbrent baby altså
 
Dem skal ikke ligge i direkte sollys nei, men det er uv-stråling i skyggen også :) hvis du går på apoteket så finner du solkrem for de aller minste der ^^, det er jo nærmest sunblock da, med solfaktor 50 :) den er kjempe mild og kan brukes over alt utenom rundt øynene. Pleide å smøre hodet også jeg :p var så innmari redd for at hu skulle bli brent oppå der selv om hun brukte solhatt husker jeg :p
 
Jeg mener å ha lest at man ikke skal bruke solkrem på barn under ett år :) Jeg har kjøpt et lite uv- telt som jeg skal ha på verandaen :) Men solkrem er nok bedre enn solbrent baby altså
Vart köpte du det ? Det må jag ha :D genialt . Nej menar att jag läste detsamma om solkräm . Men var man tvungen så va d ok liksom .
 
Dem skal ikke ligge i direkte sollys nei, men det er uv-stråling i skyggen også :) hvis du går på apoteket så finner du solkrem for de aller minste der ^^, det er jo nærmest sunblock da, med solfaktor 50 :) den er kjempe mild og kan brukes over alt utenom rundt øynene. Pleide å smøre hodet også jeg :p var så innmari redd for at hu skulle bli brent oppå der selv om hun brukte solhatt husker jeg :p
Hehe :p ja må få tag i solhatt och UV tält så mini kan va ute med oss i sommar på altanen.. är allt för varmt inne :S
 
Vart köpte du det ? Det må jag ha :D genialt . Nej menar att jag läste detsamma om solkräm . Men var man tvungen så va d ok liksom .
På extra leker! :D De selger på jollyroom også, men det er en del dyrere. Syns det så helt likt ut!
 
Bruker ikke solkrem nei. Det er ikke anbefalt når de er så små... Stakkars huden deres trekker til seg alt av stoffer.

Vi har uv telt fra jollyroom. Ellers får man også kjøpt uv klær :)
 
Bruker ikke solkrem nei. Det er ikke anbefalt når de er så små... Stakkars huden deres trekker til seg alt av stoffer.

Vi har uv telt fra jollyroom. Ellers får man også kjøpt uv klær :)
Hittade ett tufft UV tält på mimmis.no med insekts nät och lekar som är med :D
a5d9d40b9a4057b8b3d2ae6ff269db7d
 
Åå det var skikkelig fint :D fikk lyst til å ligge inni der selv :D

Haha ja eller hur :D får se om jag får plats :p
Jeg ble inspirert av deg og kjøpte det samme i natt :-D

Så roligt :) tyckte det var perfekt det där . Tillbud och allt dessutom .
Nu är jag på utkik efter uv kläder och solhattar..kappahl hade några fina solhattar, så tror det blir bytur i morgon :)
 
Kjøpte dyne til vogna i går, sval dundyne. Så no har eg helseteppe som han ligger på (inne enn så lenge, mulig han får eit teppe om helseteppe blir for kaldt for han ute), dyne og eit vognteppe. Har ikkje gått trilletura i det siste, men i bilen kan han ikkje bruke meir enn bukse og body, så trur det blir det samme i vogna, og eventuelt ei tynn bomullslue med tanke på eventuell trekk :)
 
Haha ja eller hur :D får se om jag får plats :p


Så roligt :) tyckte det var perfekt det där . Tillbud och allt dessutom .
Nu är jag på utkik efter uv kläder och solhattar..kappahl hade några fina solhattar, så tror det blir bytur i morgon :)

Haha, jeg var i byen i dag og kjøpte solhatt på Kappahl! Våre babyer kommer til å matche :D
 
jeg har på denne så ikke solen kommer på beina hennes. Hun ligger såpass høyt oppi baggen at det ikke kommer sol andre steder, med så god solskjerming som bugaboo har.
 

Vedlegg

  • 341578_F.png
    341578_F.png
    535,2 KB · Visninger: 38
Back
Topp