Klær- klestips

bellablue

Blir kjent med forumet
Nå synes jeg det begynner å bli litt "vanskelig" å bruke de vanlige klærne mine. Føler meg litt ufiks og lite komfortabel for tiden.
Jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle bli sånn "joggisgravid", men ender jo opp i ufikse joggebukser med en gang jeg får muligheten :/

Synes det er utfordrende å finne klær jeg både føler meg og ser bra ut i. Det er jo så mange av gravidklærne som er så "kjærring". Har også en jobb som krever at jeg kler meg litt pent. Men synes det er litt vanskelig å finne noe.

Er det noen med litt tips til å føle seg litt mer fjong og fin med mage?

Der var det mye flott :)
Vet du hvordan størrelsene er der? Må jeg opp i størrelser, er vanligvis small medium på h&m etc. Skal jeg bestille "vanlig" størrelse eller er det lurt å gå opp et hakk?
Hater å shoppe klær uten å prøve først.

Her har jeg kjøpt sånne "aladdin"bukser fra Cubus. Synes de er litt finere enn vanlige joggebukser. Ellers bruker jeg mye tights med tunikaer eller lange topper over. Har også to sånne brede gravidbånd eller hva jeg skal kalle det fra forrige gang. De er til å ta over hoftene og magen slik at det ikke synes at knappen på buksa er åpen:-). Ganske kjekt så kan jeg bruke de vanlige buksene mine en stund til:-). 

Hvor kjøper du sånne bånd? Lurer på å sy om noen bukser, ta av linningen å sy på stoff til magen.

Hmmm... Dette blir dyrt

Tror jeg kjøpte de på h&m, faktisk. Vet at de har på andre graviditetsbutikker også:-). 

bellablue skrev:
Hvor kjøper du sånne bånd? Lurer på å sy om noen bukser, ta av linningen å sy på stoff til magen.

bellablue skrev:
Der var det mye flott :)
Vet du hvordan størrelsene er der? Må jeg opp i størrelser, er vanligvis small medium på h&m etc. Skal jeg bestille "vanlig" størrelse eller er det lurt å gå opp et hakk?
Hater å shoppe klær uten å prøve først.

Jeg kjøpte samme str. som jeg bruker til vanlig og det funker fint for meg. Klærne sitter kanskje litt løsere enn vanlig men er jo greit å ha noe å gå på;) Med erfaring fra forrige svangerskap iallefall..

HM har masse fine jeans og bukser nå. Jeg kjøpte meg ti skinny jeans der forrige uke og de sitter kjempefint. Ikke var de dyre heller :)

Mange som selger sånne bånd på etsy også.
Blir ofte litt billigere de :)

På asos.com har de mye fint, men her kommer moms og frakt (noen ganger slipper en frakt!) i tillegg, har kjøpt tre kjoler derfra, bukse og en jakke. Ellers er det jo mange billige helt enkle kjoler på h&m til mellom 150-200 som med et lite belte eller sløyfebånd blir fin mammakjole, greit å gå opp en str da...

Back
Topp