Hva slags klær bruker dere under vognposen?
Skal jo ikke bli for varmt heller hehe ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja for jeg tenkte ullbody, strømpebukse/ullstrømpebukse og votter og lueJeg tenker jeg kommer til å ha ullundertøy underLue og ullsokker
![]()
Ja jeg også! Men er jo så usikker når det er førsteJa for jeg tenkte ullbody, strømpebukse/ullstrømpebukse og votter og lue
<3 VinterPrinsesse <3
Hihi jeg og, kjempe usikker på hva som er "riktig"Ja jeg også! Men er jo så usikker når det er førsteEn vil jo ikke gjøre noe feil! Så tenkte jeg å ha sueskinn nederst (under posen). Det må jo være godt og varmt
![]()
Aldri bruk fleece til barn.
<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3
Hva bruker du som 2.lag da? 1 og 3 lag er jo greit liksom, men bruker du vanlig klær da? Bomull?Brannfarlig og bærer ikke fuktighet. Det er klamt, med andre ord.
Som noen sa "du ser aldri en brannmanns barn i fleece"...
Det vet jeg ikke ☺det lages jo fortsatt av polyester og nylon så vidt jeg vet...Hm ok. Ikke den erfaringen jeg har med fleece. Brukte det riktignok ikke når han var baby, i posen og sånt, men som mellomlag i barnehagealder har jeg aldri opplevd at det blir klamt eller ubehagelig for miniMed ull under har det aldri vært noe problem
Er i alle fall min erfaring
Men at fleece smelter ved varme er jeg klar over
Men iflg. en jeg kjenner som jobber på sportsbutikk gjør ikke nyere fleece det fordi de har gjort noe med den...?
Sent from my iPad using BV Forum
Hvis man først skal være påpasselig med Brannfarlig klær inkluderer jo det også alt av polyester og nylon f. Eks. Som fleece, vinterdresser, skalljakker, softshelljakker, treningstøy og fotball T-skjorter. Er mye i verden som smelter og brenner! Man kan jo ikke ta helt av heller, selv om det selvfølgelig er viktig å vise brannvett ☺Brannfarlig og bærer ikke fuktighet. Det er klamt, med andre ord.
Som noen sa "du ser aldri en brannmanns barn i fleece"...