Klær i gave

Lo86

Flørter med forumet
Venter vårt første barn i juni, og har begynt å tenke på innkjøp av klær til den lille. Men regner med at vi får en del klær i gave etter fødselen også, vil ikke sitte med masse klær vi aldri får brukt. Har hørt noen si at de har fått mest klær i str 62 i gave, stemmer det med deres erfaring? :)

Fikk klær nok til å slippe å handle særlig frem til hu var 1.5 år jeg med nr 1 :p

Med nr 2 gikk det i 62 og 68 da :)

Fikk mest klær i str 50/56..
Jeg kjøpte det mest nødvendige i de minste str så jeg hadde når barna ble født. Her vokste barna så fort at det tok ikke lange tiden før de brukte str 62..
Alt jeg fikk i gave i str 50 måtte byttes da vi ikke rakk å bruke det, altså et stappfult handlenett med klær..
Virker som noen tar helt av når det skal komme en baby til verden :p

Det er veldig veldig forskjellig. Men vi fikk en del klær til minsten da han ble født. Hadde ikke kjøpt mye, da jeg av erfaring ikke trengte mange skift med storesøster. Man får så fort favorittklær, og så kommer det litt an på om du har en gulpebaby.

Men jeg byttet tøy, noe bare til større str og noe til noe helt annet :)

Fikk en del i 62/68 ja :-)

Vi fikk eg hel den i 68 . Gikk ett sett i 50. Men fikk og noet i 80 det fantastiskt glæder meg å få bruka det till henne

Jeg fikk absolutt mest i str 62 til min lille skatt, ja. Så i mitt tilfelle stemmer det du skriver. Nå fikk jeg en veldig slank gutt, så han brukte str 50 i halvannen mnd og deretter str 56 like lenge. Så gikk det derimot veldig raskt oppover i størrelsene ;)....

Vi fikk en del i 56 faktisk og bruker fortsatt 56 og han er nå to mnd;) så varierer hvor fort de vokser ut av str og hvor mange skift.

Er som regel jeg som skitner ut klærene da han sitter på fanget mitt når jeg spiser (vil ikke være alene) men han gulper ikke og har så lite avføring pr gang at bleien holder tett;) super baby;)

Kjøp minimum det du trenger og se etterhvert... Mulig å kjøpe klær etter baby er kommet også;)

Til første fikk jeg kun sommerklær i str 68 og 74. Til baby født i slutten av juli. Alle sa vi kom til å få så mye smått, men jeg måtte ut og handle en av de første dagene.
Hadde kjøpt det jeg trodde jeg trengte, og heller evt byttet str på gaver om deg blir helt feil

Vi arvet og fikk masse i 50-68. Gleda meg til hun begynte med 74 sånn at jeg endelig kunne shoppe litt til henne selv:)
Hadde minst 20 bodyer i 62.

Vi fikk mye i feil årstid, det var litt kjedelig. Mye klær vi ikke fikk brukt, kortdrakter i str han brukte om vinteren, og tykke drakter i str han brukte om sommeren.
Ellers fikk vi maaaange bodyer.

Vi fikk mest i 50/56 da vi skulle bytte til 62 hadde jeg plutselig ingenting :P
Vi skal også ha i juni å jeg har kjøpt litt i forskjellige str. alt fra 50-62.
Men gidder ikke kjøpe så mye. For jeg vet at vi får masse..
Det du ikke får masse at er strømpebukser og sokker :P
Det er stort sett bodyer, bukser,kjoler, spakebukser.
Veldig lite sokker og strømper.

Fikk mest gaver i 62 og 68 ja, noe i 56...

Steømpebukser får en lite av ja ;)

Er jo ikke sikkert du trenger str 50.... Varierer litt der....

Back
Topp