Klær i bhg??

sånja

Gift med forumet
Sender dere barna i hvilkesomhelst klær i bhg? Det jeg mener er om det ikke spiller noen rolle om det er flekkete, hullete eller bare er heeeelt "mismatch"??

Nå er jeg kanskje over gjennomsnitt opptatt av klær da, men syns så mange av ungene på avdelingen til snuppa har så utrolig stygge klær. Med stygge mener jeg hullete, flekkete osv... Det finnes jo så mye fine, myke og billige "koseklær" der ute liksom...
Og disse familiene har ikke dårlig råd heller..

Jeg bare mener at barna kan jo se ordentlige ut selv om de er i bhg?? Eller??

Enig med deg!! Prøver å ha på han behagelige klær men de skal se fine ut! [:D]

Om klærne til snuppa blir hullete eller flekkete så hiver jeg dem jeg...[8D]

ORIGINAL: sånja

Om klærne til snuppa blir hullete eller flekkete så hiver jeg dem jeg...[8D]
Stemmer det! Han har noen bodyer det er litt flekker på, men han har jo genser oppå så det bryr jeg meg ikke om. Gidder ikke kjøpe nye bodyer hver dag [8D]

jeger veldig opptatt av at klærne er rene, hele og fine.... hvis det kommer en flekk i det vi reiser så henge rjeg meg ikke opp i det men liker det ikke(det e rskjelden)
om det matcher er ikke like viktig men prøver å gjøre det... får hele tiden altfor mye skryt om klærne til ungene...
men ja jeg er opptatt av det. de må være rene og hele syns jeg..
ellers går det bare i søppla...(hvis det er hul og flekker som ikke går av i vaska)

eg gjer det ikkje, men jobber på stor avd og der kjem enkelte med mykje rart, skitne, små, full av hull ol

Magnus ser ordentlig ut i bhg hvis man kan si det sånn!
til og med sjelden jeg har på han joggebukse!
det burde jeg ha på oftere, for det er jo behagelig å leke i!
men vi har arvet så masse tøy at jeg ikke kjøper så mye nytt!

jeg sender aldri A i bhg med skittene hullete klær.. er det store flekker som ikke går av i vask (dominerene flekker) da kaster jeg det men om det bare er en stripe med tomatsaus som ikke vil bort bryr jeg meg ikke så sant plagget er fint eller..

jeg er opptatt av at han har rene klær, ikke fillete, myke klær og at det ser greit ut det han har på seg..

sender han ikke i bhg men en tykk og stiv olabukse feks..

Her kommer hun i troll-ulla si underst og en joggedress eller en liten kjole utenpå! Er nok langt over gjennomsnittet opptatt av at ungene skal være rene og pene, og at klærne skal matche!

Men hun har masse arvetklær som ikke er dagens mote (arv etter storesøster), men det bryr jeg meg ikke om så lenge klærne ser ok ut! [;)]

Og så er jeg VELDIG opptatt av at barn skal se ut som barn, for jeg har sett de ungene i bhg med "voksenstil"......

Her er det ikke jeg lenger som bestemmer hva hun skal ha på seg. Passer på at hun har ullklær innerst så får hun ha på seg den kjolen eller t-skjorta hun vil ha på seg.

Flekkete klær har jeg angst mot[:'(]

Jeg er veldig glad i å gjøre jenta mi fin, men samtidig tenker jeg aller først på VÆRET når jeg sender ho i b.hagen. Nå har jeg begynt med ull innerst, men sånn som været er her så er det litt av betydning om jeg "bare" har en kjole over eller har en tunika/genser + bukse over ullen. (og selvom jeg begynner å bli fornøyd med barnehagen merker jeg at de ikke nødvendigvis tar av ho inneklærne (som er over ullen-selvom det er kjole) når de skal ha på dressen-og da kan det fort bli greit på morningen, men for varmet etter lunsj. Så egentlig BURDE jeg nok sende henne bare i strømpis og body (gjerne ull) så de kan ta på resten....

Jeg er opptatt av at klærne til jentene er hele og rene. Om de er litt slitt bryr jeg meg ikke så mye (feks noen av klærne til Nora er jo arvet fra Tuva) Men jeg liker ikke at de går i helt utvaskede og slitte klær altså. Liker å kunne pynte dem litt innimellom og, selv om de er i bhg. De er glad i å gå i kjoler. Nå har vi begynt med ull, liker å ha litt fargerike ullklær da.

Godt det ikke bare er meg. Syns snuppa godt kan være litt fin i bhg også. Men skal selvfølgelig kunne bevege seg fritt i klærne!![:)] Blir mye tights og tunika..[;)]

Jeg kler og i fint, stas å endelig kunne gjøre det - og hun får masse skryt for antrekkene *stolt* [8D] [:D][:D] I england fikk de jo middag hver dag, dvs MASS gris og matflekker jeg ikke fikk bort, så da ble det ikke fin-tøy ..
Prøver jo å finne noe som både er praktisk og fint da! Tøy med hull og store flekker går i søpla gitt!!

Jeg er opptatt av at klærne er rene og pene ja...

Jeg er nok litt over gjennomsnittet glad i klær og spesielt barneklær da.. Kjøper ikke så mye dyrt for den saks skyld,men liker ikke hullete,nuppete eller utvaskede klær , nei! Da går de rett i hylla hvor hun har skift i såfall..Eller kun til hjemmebruk.

Jeg kjøper mest praktiske klær til barnehagebruk da ( Er ikke behagelig med dongeribukse under vinterdress,vel- men har det mye på våren/høsten ) Går mye i velourbukser fra Lindex ... Eller tunika/ thigts..¨

Legger merke til at noen unger kommer i slitte/hullete klær i bhg.Men det kan jo være pga at foreldrene kanskje har dårlig råd,eller ikke bryr seg om det..

Jeg tror jeg bryr meg litt mindre enn dere andre, for jeg bryr meg ikke så mye om at det er så veldig pene klær, og at det er liksom matchete antrekk. Men han har alltid reine og hele klær.

ORIGINAL: Reinbue

Jeg tror jeg bryr meg litt mindre enn dere andre, for jeg bryr meg ikke så mye om at det er så veldig pene klær, og at det er liksom matchete antrekk. Men han har alltid reine og hele klær.

JEg sliter med å gi faen nok til å sende snuppa i bhg i alle finklærne hennes så jeg kler hun faktisk "dårliger" til bhg enn ellers[8D]. Men så får jeg klærne veldig gjerne ødelagte hjem igjen så er ikke rart heller[>:].

Hele klær så klart og uten hull. Men ellers skal det IKKE være kule klær[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

JEg sliter med å gi faen nok til å sende snuppa i bhg i alle finklærne hennes så jeg kler hun faktisk "dårliger" til bhg enn ellers[8D]. Men så får jeg klærne veldig gjerne ødelagte hjem igjen så er ikke rart heller[>:].

Hele klær så klart og uten hull. Men ellers skal det IKKE være kule klær[8D]

Er sånn jeg også.. Alt av flekker på klærne hennes kommer stort sett fra barnehagen, maling og jeg-vet-ikke-hva...
Og om det ikke går av i vask, så er da klærne allikevel rene [;)]
Mest bodyer og noen strømpebukser som er flekkete av maling og tomat-greier fra bhg, og de viser i liten grad under genser og bukse, så det får hun gå med. Gidder ikke at alt av bodyer og strømpiser skal bli ødelagt med permanente flekker... [;)]

Men hun går overhodet ikke i skitne klær, om det er denslags flekker det blir siktet til? [8|]

På guttungens avdeling har de ikke vært flinke å sørge for at gensre og bukser holdes unna maling og sag (ja, sag...),
så der har han gjerne på både flekkete og hullete klær de dagene jeg vet de skal holde på med sånt som flekker eller huller... Ellers er han pen i tøyet han også, når de skal ha "vanlige" dager uten maling eller lek med verktøy og sakser og denslags... [;)]

Reagerer litt på dere som får mye flekker fra bhg.. Snuppa har så og si aldri flekker på klærne etter bhg. Men jeg pleier ikke sende henne i Lacoste eller Burberry klær heller da.. De bruker jo maleforkle om de maler eller annet. Så har alle ungene smekker når de spiser...

Poenget mitt er vel at med så mye fine, rimelige og myke klær som finnes, så trenger ikke ungene se ut som filledukker i bhg. Enig?[;)]

Back
Topp