Klær i bæresele

Beamalen

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Hvor mye klær bruker dere på baby i bæreselen? Vindtett dress eller bokse og jakke? Og hvor lange gå turer kan en ta med selen?
 
Har enkle, litt tynnere klær på h*n i bæreselen og min egen jakke rundt på utsiden.
 
Får du lukket jakken?
Haha, får ikke det, men får festa glidelåsen og kneppet nederste knapp, og knytter snorene som er i livet :) da stikker ingenting av ungen ut og jeg er forsatt varm
 
Ingene av jakkene i hus er store nok, så hvilke klær uten jakke over? Blir det for lite med ull innerst og fleece dress, lue votter og tøfler?
Er det nødvendig med utedress?
 
Jeg var nettopp ute. Hadde da tynn inne dress og veldig tykk fleece dress, ull lue og votter. Gikk bare ute i 15 min, minus 5,5
 
Jeg tenker at det spørs veldig på om det er vind. Jeg har hatt på ullbody, tykk ullsparkebukse (nøstebarn) og lillelam ulldress+tøfler + lue. Hvis det blåser så syns jeg det virker surt! Men hvis du har en dress som er litt mer vindtett så holder det sikkert! Min sitter fremdeles med beina inne/under seg i selen, så det er egentlig bare hodet som stikker ut :)

Hvis du ikke får lukket jakken og det er kaldt/blåser, kan du binde et sjal rundt!
 
Back
Topp