klær i 56 a?

Heidi10+12

Gift med forumet
hvor mye har dere der?
føler jeg har litt lite.. har arva en del, men er så mye der jeg ikke liker og vil bruke på ungen min..
* utvaska "møkkete rosa" er IKKE fint*

Er ikke lett å vite hvor mye man skal kjøpe altså.. Nå er det 6 år siden jeg var der sist,så husker ikke hvor mye jeg trengte da [8D] Men kommer til å kjøpe en del i 56,har en følse av at det kaaaan bli mer enn nødvendig,klarer ikke å la vær å kjøpe om jeg finner noe [:D]

Jeg har altfor mye klær i strl 56[8D]
Har kjøpt litt selv og har fått en hel haug! Så jeg sier til folk at hvis de skal kjøpe klær så kjøp større enn 56 for jeg trenger ikke mer retten og sletten [:D]

Jeg tror jeg har en del i det også jeg ja. Vet liksom ikke hvor mye jeg får bruk for. og så får man vel en del når babye er født også. Får bare vente og se tror jeg hvor mye jeg kommer til å bruke så lærer man til neste unge[:D]

ja jeg har en del..husker at jeg brukte 56 en god stund og at det ble flere skift ila dagen, så er lurt å ha litt å gå på så jeg slipper å huske klesvasken hver dag[:D] 62 derimot brukte ikke vesla så lenge, gikk nesten rett over til 68[8|]

har en del i både 50 og 56..snuppa mi brukte det lenge sist..nå var hun liten..og voks sakte da men :) var 73 cm når hun var 1 år :)

Planen er å ha 6 bodyer, 3-4 joggebukser, sokker, lue, et eller to sett strikkeklær og et par pysjer sånn til å begynne med, og så kjøpe etterhvert. Datteren min brukte 56 kjempelenge, men trenger jo ikke bli det samme med denne. Bare dumt å kjøpe for meg før du trenger det, tenker jeg.....[8|]..og så får man jo normalt masse gaver i tillegg, men der har vel folk en tendens til å kjøpe str 62 av en eller annen grunn.

I størrelse 56 har vi egentlig bare bodyer, blir å kjøpe inn litt etterhvert :) Vi har 3 kosebukser, 11 bodyer, 3 nattdrakter og 2 strømpebukser

De vokser så fort ut av de minste str så synes heller det er lurt å ha noen basisplagg å fylle på etterhvert som man ser behoved ann..

dessuten er det merkverdig valig å kjøpe gaver til den nyfødte, og da helst klær i de aller minste str.. [:@]

husker at jeg fikk bare klær i strls 62 og 68 sist..jeg fødte i oktober...og husker jeg fikk en vinterdress i strls 68..den passa jo ikke før det var sommer... :) og da var det litt varmt å bruke den..ikke alle som tenker like logisk :)

ORIGINAL: neah

husker at jeg fikk bare klær i strls 62 og 68 sist..jeg fødte i oktober...og husker jeg fikk en vinterdress i strls 68..den passa jo ikke før det var sommer... :) og da var det litt varmt å bruke den..ikke alle som tenker like logisk :)

Heldigvis er det mange butikker som bytter varene. Jeg brukte flere ganger det at vi fikk en jente, ikke en gutt, eller vi fikk 3 av samme plagg osv..

Mannen min kjøpte en 7pack bodyer på HM i tilleg til de jeg hadde fra før, så det har jeg nok av i 56 hvertfall[8D] Men de ble litt uformelige etter jeg vaska dem. Lønner seg nok å legge litt mer penger i det

eg har ein del bodyer i str 50-56 frå første mann og ..har vel kjøpt ein eller to nye nå til neste mann....

Første mann var da veldig liten når han kom til ...me brukte str 44...[;)]

Back
Topp