Klær fra mamalicious

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
Noen med erfaring på å bestille klær her??
Hvordan er str. Deres?
Ex. Stort sett str L når jeg handler overdeler/kjoler på h&m .. Kan jeg stole på at jeg er det samme her?
Ble ikke helt klok på alle disse str. Guidene .. Og handler aldri online ..

Lurer litt på det samme :P

Har noen klær derfra jeg har fått arvet. Har prøvd de og syntes de er helt normale i str.

Normale som HM? Da er det håp :)

De klærne jeg har kjøpt der er som alle andre klær i samme str. Kanskje noen av t-skjortene har vært litt større enn ventet. Men buksa jeg kjøpte sist var helt passe, eneste jeg reagerte på er at stikken som skal sitte over magen var av et tynnere stoff enn hva jeg er vant med fra H&M.

• Liker
Reactions: EJ
De klærne jeg har kjøpt der er som alle andre klær i samme str. Kanskje noen av t-skjortene har vært litt større enn ventet. Men buksa jeg kjøpte sist var helt passe, eneste jeg reagerte på er at stikken som skal sitte over magen var av et tynnere stoff enn hva jeg er vant med fra H&M.

Er veldig fornøyd med HM buksene, så da skal eg ikkje kjøpa bukser her. Trur og det blir uaktuelt å gå med bukser på slutten - kjem til å bli gigastor :P

Har både kjøpt etter deres størrelsesguide og bare bestillt samme som hos H&M begge passer fint og var ca like tilgivende som H&M med gravid vekta.

Normale i størrelsene, men jeg er ikke imponert over kvaliteten på finklær fra Mamalicious! Kjøpte to kjoler med litt blonder og sånt derfra nylig. Har brukt dem to ganger hver, og vasket dem en gang hver (fulgte vaskeanvisningen til punkt og prikke). Nå ser de ikke ut! Stoffet har raknet flere steder, og elastanen har røket og står ut til alle kanter over HELE kjolene. :(

Back
Topp