Klær fra Asos

Isrose

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med å bestille klær fra Asos? Størrelse, levering osv..:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Første gang jeg bestilte der sendte de meg feil kjole...men de betalte porto for sending tilbake. Det var en dårlig opplevelse av dem. MEN, kjøpte meg en gravidkjole der i høst og det gikk fint, er fornøyd. Størrelsene er litt forskjellig i forhold til hvilket merke det er. Kjolen jeg har er av Asos sitt eget merke og jeg svømmer litt i str men det er fordi jeg kjøpte en str større enn min egen (for at den skulle passe lenge). Ps: Alt over 200 så kommer toll i tillegg.

Første gang jeg bestilte der sendte de meg feil kjole...men de betalte porto for sending tilbake. Det var en dårlig opplevelse av dem. MEN, kjøpte meg en gravidkjole der i høst og det gikk fint, er fornøyd. Størrelsene er litt forskjellig i forhold til hvilket merke det er. Kjolen jeg har er av Asos sitt eget merke og jeg svømmer litt i str men det er fordi jeg kjøpte en str større enn min egen (for at den skulle passe lenge). Ps: Alt over 200 så kommer toll i tillegg.

Virker som det kan være et lite sjansespill å bestille derifra da.. Men har jo en del fine klær, s jeg får vurdere litt;-)

Jeg bestilte kåpe der og er superfornøyd. Bestilte vel faktisk to str over min vanlige, men det var fordi jeg ikke vet hvor stor jeg blir og ofte synes jakker blir trange over armene (så jeg kjøper ofte en størrelse for stor uansett). Fantastisk kundeservice hadde de også når jeg spurte de om noe. Bare husk på toll ;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Virker som det kan være et lite sjansespill å bestille derifra da.. Men har jo en del fine klær, s jeg får vurdere litt;-)

Neida, tror bare jeg var uheldig. De er en stor og seriøs nettside. De betalte alt når det ble feil, også den ekstra tollen som kom for andre gang. Men ble jo ekstra arbeid for meg da å sende det tilbake. Men jeg tror ikke de sender feil ofte.

Back
Topp