KLÆR

upps

Glad i forumet
I dag lever jeg på en lykkerus.
Fikk to søppelsekker med klær i går (ikke helt fulle da) Den ene med mamma klær og den andre med barneklær.
Det er så deilig å ha på seg noe som en synes passer!!
Elsker svigerinna mi altså.

Heldigen du! Jeg vil også ha!!!
Blir nesten litt deprimert hver dag når jeg skal kle på meg... Ingenting som ser fint ut lenger... Hadde jeg nå bare sett gravid ut! Men ser jo bare feit ut jo[:(]

Men grattis med nye klær til deg da![;)]

er helt enig me deg!
hver morgen så sliter jeg med hva jeg skal tre på meg, og føler jo jeg går med di smame klærne hver dag, selv om jeg ikke gjør det! he he!
også er ikke magen så stor enda at det bare er mammaklær som passer, men off det er et ork å kle seg! :)
he he, og tror nok ikke dte blri bedre med tiden heller! [:D]

Jeg og føler meg bare feit enda, det syns ikke på meg at det er en gravidmage under spekket et sted, og det er litt plagsomt.. Jeg har kjøpt så utrolig masse nye klær for å skjule magen enn så lenge.. Gleder meg til den dagen jeg våkner og magen ser gravid ut! (godt jeg jobber ekstra i en klesbutikk og har litt personalrabatter når jeg skal handle..[:)])

Har kjøpt en del mamma klær. Greit å ha litt, for vil jo gjerne ha en eller to små til ætter den hær. Å til påske kommer svigerinna mi nedover me masse babyklær til mæ. Å søstra mi har åsså masse. Å dem har tre og fire små, så ingen av dem har plana om flere.[;)] Glæde mæ til å sortere babyklær!

Åh, så utrolig gøy da!![:D] Vil gjerne ha 2 sekker med klær selv...

Vil også ha personalrabatt!!!![;)]
Helst 40 % på alle butikker i hele dette landet! Eller hele verden!
Eller jeg kunne tenkt meg en shoppingtur til New York! Det hadde vært noe det!
Men realiteten er vel at jeg får gå her å si feit ut![:(]
Stakkar, stakkar meg.....

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: Teddy81

liker dongeribukser, men har ikke brukt sia desember! De må liksom sitte bra da vettu! Skal prøve noen på mandag! [:)]

Synes mammabuksene er mye finere nå enn sist jeg var gravid! Alle blir forundret når jeg forteller at jeg har kjøpt meg ny mammabukse, for de trodde det var vanlig bukse [;)]

Haha, den kommentaren har jeg fått og! [:D]

Men jeg og har kjøpt en Mammadongeri på HM, sitter som et skudd! Må kjøpe en til, for jeg regner med at jeg kommer til å bruke de godt når magen faktisk dukker opp.. [8|] Lengter litt etter magen..

Har kjøpt stretch-jeans på Lindex sin mammaavdeling, jeg, og er knallfornøyd!
Mannen så på de første gang jeg hadde dem på meg, trange og fine og figurnære, og lurte på hvordan de "magisk" skulle passe den svellende magen... [:D]
Ble helt satt ut når jeg viste magestrikk og lavt liv og alle de "finurlige" triksene. [:D]
Har nå også kjøpt hvit linbukse på H&M for bruk til sommeren, med matchende skjørt og kortermet skjorte.
Skal bli en "hvit" sommer i år, i motsetning til mine vanlige "sorte" somre. Tror nok årets sommer kommer til å bli mer enn varm nok i hvitt, jeg! [;)]

Vel, dersom du skal i "fint" selskap kan du leie selskapsklær på Den Kule Mage på Grünerløkka...
Ellers har jeg ikke sett så mye pentøy - Svangerskapet og Den Kule Mage har en del, men det koster flesk!

I tillegg er jo en del av penmoten i år tilnærmet mammatøy - sånne vide kjoler med en søm omtrent i bystehøyde, og så masse vidde hengende løst nedover.
H&M har plagg som dette:

Ellers har Gina Tricot etablert seg i Oslo nå, og de har visst mange fine tunikamodeller til veldig rimelige priser - spørs som sagt på hvor pen du skal være!
http://www.ginatricot.com/

La merke til det samme, *Ly*, mye franske modeller (og de er notorisk små i størrelsen).
Sånn "one size fits nobody" klær... [8D]

Back
Topp