KK damer!

Lykkekløver

Elsker forumet
Januarlykke 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Dere som skal føde på KK. nå er det ekstra restriksjoner igjen så tenkte at om man orker/ønsker kan man dele erfaring her om man har født eller tanker rundt å føde på KK slik som situasjonen er.

det er tydeligvis veldig forskjellig fra sykehus til sykehus.
 
Har vel strengt tatt ikke noe valg? Med seks dager til termin er det vel for sent å søke om Voss? På Helse-Bergen står det at Voss har de samme kriteriene som KK. Hvis det stemmer så betyr det ingenting uansett. Må bare ta det som det kommer og håpe på at ikke jeg eller mannen blir syke. Synes det er dumt han ikke får komme på besøk, men blir det som sist reiser jeg kjapt hjem og da har det ingenting å si. Er litt redd for å få dårligere oppfølging. Særlig hvis ikke jeg får ha med mannen. Trenger han som trygghet og kjempe min sak om nødvendig.
 
Reglene er nok det samme overalt nå :/ men det er veldig frustrerende at ikke ledelse ser det ekstra behovet man må ha til bemanning når alle fødende nektes hjelperen sin i ettertid. Plutselig skal jordmødre ikke bare hjelpe fødende men barsel også. Det sier seg selv at dette ikke er mulig om man ønsker god og omsorgsfull pleie i tillegg.
 
Back
Topp