kk bergen

RuLLeGarDinA

Elsker forumet
noen som vet ka som skjer der oppe? er endringene der oppe fastslått? og når trer det eventuelt i kraft?

lurer jeg og på derfor dytter jeg....

ORIGINAL: akra

lurer jeg og på derfor dytter jeg....

fy flate altså!!![:@][:@]
forstår ikke at de kan gjøre sånt i verdens rikeste land.
ser ut til at jeg slipper unna dette men hadde seriøst begynt å vurdere voss.
syns synd i de som blir "rammet" av dette[:(]

Helt utrolig at det går an.
Tror det blir ferie hos svigers i Drammen neste gang jeg skal føde, hvem vil vel være på venterom med flere andre fødene, uten partner, helt til fødselen nærmer seg slutten?? Blir så forbannet

ORIGINAL: hopsideisi

jeg slipper også unna..har termin i slutten av april.

men at det går ann!!  setter oss tilbake 30-40 år tilbake i tid!!!

jeg har også termin i slutten av april.
men venninen min har termin i slutten av juni... syns så synd på hun... og seff på alle de andre.

ORIGINAL: toffen

Helt utrolig at det går an.
Tror det blir ferie hos svigers i Drammen neste gang jeg skal føde, hvem vil vel være på venterom med flere andre fødene, uten partner, helt til fødselen nærmer seg slutten?? Blir så forbannet

noe av det viktigste for å få trygghets følelse for min del er jo at mannen min får være der med meg.
ja helt enig med deg. har du muligheten og føde en annen plass så hadde jeg også gjort det.

skjønner ikke at de kan gjøre noe slikt.. Det at Storken fantes da jeg fødte, er jeg overbevist om at ejg fikk en så fin fødsel som jeg gjorde.

Får jeg flere barn, hehe så blir det feire på meg når det nærmer seg termin og så blir jeg der til ungen er født. Syntes utrolig synd på de som er førstegangsfødene, og må oppleve det. det som gjør en fødsel litt lettere er jo at du har muligheten til å ha enten bf eller en du stoler på sammen med deg. også det at du ikke får tid etter på sammen med barnet og bf.. Helt utrolig at de kan gjøre noe slikt.

skal ikke det stenge pga de nye rommene då???
det e sån eg har forstått det..

ka faen i helvete. det skal bli vanskliger for far å være med på fødselen??????????[:@][:@]
nei eg skal ikke føde der eg må snakke med voss sykehus

Back
Topp