kk bergen

Ulvemamma

Glad i forumet
Noen som kjenner til hvordan ting fungerer på KK Bergen.....? Var hos jordmor i går og kjenner at jeg ble litt stresset...... Hun sa at på Storken finnes det ingen annen form for bedøvelse enn akupunktur og badekar......? Ønsker ikke epidural- men det må da finnes noe annet.....? Spurte om det gikk an å komme på omvisning, men det sa hun at det var slutt på.....

dytter litt for meg selv....[&:] Er det noen som har erfaring med kk i bergen?

whaaat? det må no gå an å få omvisning?!?![&:]

kan dessverre ikke svare deg på spørsmålet men ble litt sjokkert[;)]

Trodde man fikk omvisning hvis man ville??
Jeg fikk anbefalt å komme på omvisning på mitt sykehus, når jeg fikk brevet om fødeplass...

du kan føde på både storken og føden,det bestemmer du selv..eg tok føden for eg ville ha mulighet for å få smertestillende om eg trengte det..på storken får man som du sier bare akupunktur og badekar som smertestillende..har ikke vært på¨storken selv,så vet egentlig lite om det..e bare det eg og har hørt..
Eg var på omvisning når eg gikk gravid med snuppa,var på svangersskapskurs og vi ble vist rundt med de på kurset..kanskje du kunne gått på det,det e til å anbefale ihvertfall[:)]

Har bare fått beskjed om at jeg kan velge føden eller storken.... dette er min 3, så svangerskapskurs føler jeg ikke behov for... har de f.eks. badekar på føden....?

nei da e det sikkert ikke visst med ett nytt kurs[:D]
ikke på det rommet eg var på..men dusj tror eg de hadde..men ikke alle rom som hadde det..

ORIGINAL: Ulvemamma

Har bare fått beskjed om at jeg kan velge føden eller storken.... dette er min 3, så svangerskapskurs føler jeg ikke behov for... har de f.eks. badekar på føden....?

ja flotte badekar[:)]

Back
Topp