kjukkebolla

lillibell

Flørter med forumet
jeg har lagt på meg 14 kilo!!!! hva med dere?????

Blir spennende å se imorgen, da skal jeg på kontroll igjen... [;)] Har ikke vært på kontroll siden 22. desember, så jeg regner med at nålen på vekta har flyttet seg litt... [:D] Jeg har ikke badevekt hjemme, så jeg sjekker bare vektoppgangen på kontrollene. [;)]

11kg[&:]ikke noe gøy,men det skal fort av igjen...forhåpentligvis[:-]

La på meg 24 kg sist. Mistet 8 kg på sykehuset. Resten for etter hvert, ammet og trillet mye. Men spiste mye også. D blir ikke så mye nå men 14 kg har d vel blitt. Jaja, d finnes verre ting i verden[:)]

Lagt på meg 8 kilo jeg..

hadde gått ned 2 kilo, men tror kanskje jeg har lagt litt på meg nå.

oioioi!!!![&o] 22kilo her[:'(]

Da er det nok jeg som er tjukkebolla her iinne, har lagt på meg 26 kilo jeg...[:@][:'(]

17-18 kg her!!!!!
Skal bli deilig å få dem bort gitt!!!!!!!!!!

Vet ikke helt... har ikke lagt på meg noe særlig mye tror jeg... kansje en 6-7-8 kg.
La på meg mye når jeg hadde gutten vår, men nå har det vært heller lite. Kansje pga at jeg har vært i arbeid mye lengre denne gangen, pluss at jeg har kastet opp mer og vært lengre kvalm og hatt mindre matlyst. Til gjengjeld har jeg utrolig mye opphovning av føttene mine da (det strammer sånn på huden og det er ekkelt å gå).

Rundt 15 kg. Var litt deprimert for det i går, men det er ikke så mye å gjøre med det før etter fødselen uansett. Har funnet ut at mye av vektøkningen er ikke bare pga hva en pakker i seg, men også hormonelt.
Har faktisk spist for 1, og trenet 3 dager i uken til jeg var 7 mnd på vei. Likevel har jeg lagt på meg jevnt hele veien. Har termin 12 feb, så nå er det ikke lenge igjen.

Har 1 kg igjen til jeg har nådd startvekten min før jeg ble gravid [:)] 

jeg veide 54kg før jeg ble gravid trodde jeg, det var det vekta til svigemor viste, men når jeg var 8uker på vei veide jeg 58kg hos legen, veide 72,8 når jeg var hos jordmor på fredagen. så har fått noen kg jeg også. men synes ikke det vises så godt egentlig. må ha vært ganske tynn før jeg ble gravid egentlig. men har aldri synes det selv.. håper dem forsvinner jeg også når det blir amming. har vel egentlig ikke tenkt så mye på hva jeg har dyttet i munn igjennom svangerskapet heller da..

7 kg har jeg godt opp! [:D] I alle fall i følge vekta til legen. [;)]

Back
Topp