kjolehjelp!!

Pregoen

Elsker forumet
Kan man bruke denne i et junibryllup?? Eller har du noen tips til hvor man finner billige fine kjoler? [:)]

http://www.ellos.no/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=ells_1182829_M.jpg
(har bare link for skjønner ikkje korleis eg kan få inn bilde[8D])

ORIGINAL: Miss Fat

Jeg synes det fordi det er en fin sommerkjole til et sommerbryllup- vet ikke om noen annen grunn men sikkert noen andre kloke som har noen grunner...........

ja eg føler og det, at når det er sommerbryllup så er det finere med en sommerkjole enn en "ballkjole" - stivpynta kjole liksom.. Men er jo det om den er fin nok! [8D]

Fin den[:)] men jeg ville hatt et pashminasjal e.l. i bakhånd, i hvert fall hvis det er et kirkebryllup. Man skal ikke ha bare skuldre i kirka[;)]

ORIGINAL: FruAlma

Fin den[:)] men jeg ville hatt et pashminasjal e.l. i bakhånd, i hvert fall hvis det er et kirkebryllup. Man skal ikke ha bare skuldre i kirka[;)]

det er kirkebryllup ja så skal absolutt dekke til skuldrene! [:)]

ORIGINAL: *yummymummy*

ja, det kan du sikkert. Men personlig ville jeg nok valgt en annen kjole. Mest fordi det ikke er min stil den der[;)]

linker til sider de selger kjoler

www.nelly.com
www.asos.com

Takk![:)]

takk for svar jenter!! har bestilt den nå, fikk den til og med på halvpris så da gjør det ingenting om det ikke går for kan bruke den ellers [:)]

Kjempefin! Den kan du bruke ja [:D] Kjekt å få til halv pris da [;)]

den var jo kjempe fin! :) hvis jeg skulle dratt i junibryllup, så hadde jeg nok godt for den der :)

Back
Topp