Kjolehjelp

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
De fleste av dere har sikkert ikke tenkt så mye på mammaklær ennå, men jeg spør likevel jeg. Jeg skal i bryllup til sommeren, og trenger en skikkelig fin mammakjole. Noe ordentlig stivpyntet. Noen som har noen tips? Som har sett noe slikt noen steder? 

har desverre ingen tips, for jeg lurer på det samme selv:) skal i brylløp i juli! så følger spent med på denne tråden:)

Jeg er også i samme situasjon.skal i bryllup i høst.hehe.så da har jeg nok en stor mage.følger også spennende med....

jeg skal i to bryllup til sommeren, og trenger også ny kjole!!
Har kommet med ned i min normal vekt fra forrige svangerskap, og varpå nippet til å kjøpe kjole for to uker siden, og da hadde jeg jo ingen anelse at jeg var gravid... flaks, den kjolen kommer jeg nok ikke inn i til sommeren[:D]

Jeg laget en kjole til en venninne som var gravid. Hun var forlover.
Var så lite å finne på internett av butikker, og fant heller ikke kjole for de med litt mage andre plasser.
Men jeg sydde en kjole til henne, så hvis dere er flinke på symaskinen så tar det 2-3 kvelder så har dere
en skikkelig prinsesse kjole :)

Jeg kjøpte en kjøle med strech (el hvordan d skrives) i. Den var veldig fin og veldig behagelig.Da var jeg ca 9 mnd på vei, og var veldig stor!!! Men jeg gikk på en helt vanlig butikk og fant en kjole som passet. Håper du finner en som passer deg=)

Takk for svar alle sammen.[:)]

Tror ikke jeg har tid eller mulighet til å sy noe selv, så jeg får vel bare gå ut og lete. Skal se i de butikkene som selger selskapskjoler rundt her om de har noen passende modeller. I utgangspunktet liker jeg mammaklær bedre enn vanlige klær med plass til mage, synes mammaklærne framhever magen bedre. Etter 9 mnd ser jo alle at vi har flotte gravidmager, men til sommeren er jeg litt reddd for at feil type klær kan få oss til å se bare store ut på en måte. Fint med noe som er litt ettersittende i gravidfasong, ikke noe som er løst og vidt.

Back
Topp