Kjole

Hm.....høres ut som dere skal noe kjekt i alle fall[;)][:D]

Zara har myyyyyyye fint!!!

Er det det jeg tor det er? hmm jeg vil også ha PM

ORIGINAL: Nøste77

ORIGINAL: Trillemor82

ORIGINAL: lenemor

Lurer veldig på om det er det jeg tror altså... og om det er det jeg tror, så lurer jeg på når det skjer...

Ja, jeg er en nysgjerrigper!

haha.. [:D][:D][:D]

Jepp! Det er akkurat det det er [:D]
Kan få stilt nysgjerrigheten da vettu [;)]
...påPM altså! Så at du hadde forandra svaret ditt før jeg fikk posta mitt [8D]

haha.. ja.. jeg ble brått litt redd for å asvløre at jeg hadde vært så nysgjerrig.. for det er jo egentlig lene sin oppgave!![:D][:D]

er det jeg som er gjengens nysgjerrigper altså?? Nåja, det kan jeg leve med [:D]

er det jeg som er gjengens nysgjerrigper altså?? Nåja, det kan jeg leve med [:D]

[:D][:D][:D][:D][:D] nøste ventet pm fra enten dg el mg først... mn jg trodde jo jg var sent ute i forhold til deg... ha ha[:D] men det var jg altså ikke[8D] nysgjerrighet er sunt det[;)]

[:D][:D][:D][:D][:D] nøste ventet pm fra enten dg el mg først... mn jg trodde jo jg var sent ute i forhold til deg... ha ha[:D] men det var jg altså ikke[8D] nysgjerrighet er sunt det[;)]

Nysgjerrighet er bare sunt det ja [:D]
Og man kommer ingen vei uten [;)]

Og ja, dere har nok tippa rett alle sammen, men det er hemmelig egentlig...
Derfor jeg ikke skriver det rett ut liksom [8D]

Nysgjerrighet er bare sunt det ja [:D]
Og man kommer ingen vei uten [;)]

Og ja, dere har nok tippa rett alle sammen, men det er hemmelig egentlig...
Derfor jeg ikke skriver det rett ut liksom [8D]

Halllooooo...jeg vil også ha bekreftelse på at det er det jeg tror det er på PM[:D]

Nå har jeg vert innom denne tråden SÅÅÅ mange ganger for å se om noen har røpt seg eller noe.. Men ingenting.. [8|]nJeg kjemper hardt for å ikke fremstå som supernysgjerrig, men har skjønt at nå nytter det ikke å kjempe i mot.. [&o][:D] Så jeg tar og gjeeerne i mot en pm takk.. [8D][8D]

ORIGINAL: Almyrida81

Nå har jeg vert innom denne tråden SÅÅÅ mange ganger for å se om noen har røpt seg eller noe.. Men ingenting.. [8|]nJeg kjemper hardt for å ikke fremstå som supernysgjerrig, men har skjønt at nå nytter det ikke å kjempe i mot.. [&o][:D] Så jeg tar og gjeeerne i mot en pm takk.. [8D][8D]

hehehe..jeg tenke at det stod mellom to ting..enten noe man som jente kan gjøre på valentine, eller det som skjer dersom den tingen allrede har skjedd[;)]

Så kjekt, nøste.[:)] Er glad på deres vegne.

ORIGINAL: monicabebe

hehehe..jeg tenke at det stod mellom to ting..enten noe man som jente kan gjøre på valentine, eller det som skjer dersom den tingen allrede har skjedd[;)]

[;)]

ORIGINAL: monicabebe

[;)]

Gratulerer!!!! Jeg kom forresten på at det er skuddårsdagen som er den dagen jenter liksom kan gjøre det...ikke valentine, hehe

Nydelige kjoler, Lenemor 
Men jeg tør rett og slett ikke bestille nå, med tanke på tida [;)]
Likte spesielt den første

Ring dem da vel, og hør om de sender på dagen - kanskje de kan sende med ekspresspakke over natten for eksempel?

Back
Topp