Bruker763eli
Forumet er livet
Hm.....høres ut som dere skal noe kjekt i alle fall[;)][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nøste77
ORIGINAL: Trillemor82
ORIGINAL: lenemor
Lurer veldig på om det er det jeg tror altså... og om det er det jeg tror, så lurer jeg på når det skjer...
Ja, jeg er en nysgjerrigper!
haha.. [:D][:D][:D]
Jepp! Det er akkurat det det er [:D]
Kan få stilt nysgjerrigheten da vettu [;)]
...påPM altså! Så at du hadde forandra svaret ditt før jeg fikk posta mitt [8D]
er det jeg som er gjengens nysgjerrigper altså?? Nåja, det kan jeg leve med [:D]
er det jeg som er gjengens nysgjerrigper altså?? Nåja, det kan jeg leve med [:D]
Nysgjerrighet er bare sunt det ja [:D]
Og man kommer ingen vei uten [;)]
Og ja, dere har nok tippa rett alle sammen, men det er hemmelig egentlig...
Derfor jeg ikke skriver det rett ut liksom [8D]
ORIGINAL: Almyrida81
Nå har jeg vert innom denne tråden SÅÅÅ mange ganger for å se om noen har røpt seg eller noe.. Men ingenting.. [8|]nJeg kjemper hardt for å ikke fremstå som supernysgjerrig, men har skjønt at nå nytter det ikke å kjempe i mot.. [&o][:D] Så jeg tar og gjeeerne i mot en pm takk.. [8D][8D]
ORIGINAL: monicabebe
Nå har jeg vert innom denne tråden SÅÅÅ mange ganger for å se om noen har røpt seg eller noe.. Men ingenting.. [8|]nJeg kjemper hardt for å ikke fremstå som supernysgjerrig, men har skjønt at nå nytter det ikke å kjempe i mot.. [&o][:D] Så jeg tar og gjeeerne i mot en pm takk.. [8D][8D]
hehehe..jeg tenke at det stod mellom to ting..enten noe man som jente kan gjøre på valentine, eller det som skjer dersom den tingen allrede har skjedd[;)]
ORIGINAL: monicabebe
hehehe..jeg tenke at det stod mellom to ting..enten noe man som jente kan gjøre på valentine, eller det som skjer dersom den tingen allrede har skjedd[;)]
[;)]