Kjole

løve78

Forumet er livet
I dag SKAL Isa ha på seg Nanoou big C kjolen sin som jeg kjøpte for lenge siden, men som er helt ubrukt pga denne herrrlege sumaren, uansett hvordan været blir utover dagen!!!!! Dere er enig med meg ikke sant? Må vise forståelse for at mor vil ha på jenta si de fine "nye" klærne....heldigvis kan hun jo ikke snakke enda, så da blir det jo ikke noe mas om at hun fryser.....[:D]

kle jenta di i det du vil du!! går å ta på litt til hvis ho frys..

ORIGINAL: Sviskesiri

Nei det er da mor som bestemmer! Jeg har kjøpt ny bobledress til Hannah, så den skal vi prøve i dag. Ja det er  jaggu deilig de ikke kan si om de fryser eller svetter, blir så mye klaging liksom...[8D][:D][:D]

Bonledress ja....er jo viktig å få prøvd om den er bra...så det forstår jeg!!!

Lurer på hva det er jeg...[8|] Trodde det handlet om en BOBLEDRESS jeg..[8|]

ORIGINAL: løve78

Nei det er da mor som bestemmer! Jeg har kjøpt ny bobledress til Hannah, så den skal vi prøve i dag. Ja det er  jaggu deilig de ikke kan si om de fryser eller svetter, blir så mye klaging liksom...[8D][:D][:D]

Bonledress ja....er jo viktig å få prøvd om den er bra...så det forstår jeg!!!
Ikke sant!! Godt vi er enige!
Men fra spøk til alvor, kan du ikke bare ta body og strømpebukse under kjolen om det skulle bli kaldere da?

Joda. Hun har på seg leggings/tights så langt og supplerer med body senere hvis det blir kaldt...hun skal slippe å fryse.[:)]

ORIGINAL: siv31

Dere får ta dere en tur hit da. Her er det sol og sommer.

Men hørte på radioen no at sommeren skulle komme til sørlandet no til helga, kanskje det gjelder østfold også. Det er jo ikke så godt å vite hva de mener med sørlandet hele tiden. Nordland har tilhørt både nord norge og midtnorge i sommer har eg registrert[:)]

Østfold kan høre til hvor som helst hvis det gjør været bedre!!!![:D] Må si det frister med en tur til lofoten etter de bildene jeg så fra gåturen din....mamma er faktisk fra Mo i Rana...bestefar var fra Fleinvær...og da han døde arvet mamma en liten øy ute i havgapet et sted..men jeg har aldri vært lenger nord enn trondheim!

ORIGINAL: løve78

Dere får ta dere en tur hit da. Her er det sol og sommer.

Men hørte på radioen no at sommeren skulle komme til sørlandet no til helga, kanskje det gjelder østfold også. Det er jo ikke så godt å vite hva de mener med sørlandet hele tiden. Nordland har tilhørt både nord norge og midtnorge i sommer har eg registrert[:)]

Østfold kan høre til hvor som helst hvis det gjør været bedre!!!![:D] Må si det frister med en tur til lofoten etter de bildene jeg så fra gåturen din....mamma er faktisk fra Mo i Rana...bestefar var fra Fleinvær...og da han døde arvet mamma en liten øy ute i havgapet et sted..men jeg har aldri vært lenger nord enn trondheim!

Da må du jo ta deg en tur. Synd du ikke gjorde det i denne sommerferien, for dahar vi hatt kjempe vær. Det er sikkert 10 år til neste gang vi får en flott sommer[8D]

Tenkte å ta en tur om to år...

Back
Topp