Kjole

Spritey

Flørter med forumet
Noen som vet om en butikk som selger kjoler som passer gravide...? (Stavanger). Ikke noe særlig dyrt altså. Jeg skulle egentlig bestille noe på nettet, men så nå har plutselig tiden løpt fra meg og jeg trenger en kjole til fredag... Oooops :c/

Lurer på akkuratt det samme og bor også i Stavanger. Det finnes jo nesten ikke mammaklær å oppdrive. De har litt på Tvedtsenteret (barnashus og Babyshop (MINIMALT)) og så har du jo H&M.... Utenom det selger de litt (LITT) på Image på madla Amfi... Nå i uke 34 skal det godt la seg gjøre å passe inn i e "ikke-mammakjole" også... Savner tiden med mamasita og Bittens. Var iallefall litt mer å velge mellom.

Hva med å sjekke ut Zizzi om du har det i nærheten? Der er det store romslige kjoler som passer gravide også.

Jeg har kjole derifra som passer fint med mage :)

Jeg er i uke 36 og har kjøpt en vanlig kjole fra B-Young. Er ingen problem, man må bare prøve litt.

Har dere funnet julekjolen?

Jeg tenkte å ta meg turen på Zizzi i Bergen i dag og se om jeg finner en kjole jeg kan bruke i julen. Det blir nok gjenbruk både på fester, juleaften og nyttår. Gidder ikke investere i flere ting når det bare skal brukes i en bitteliten periode.

Krysser fingrene for at jeg finner en som passer purrfekt..

Det endte opp med at jeg klarte å presse meg inn i en kjole jeg hadde fra før av, men jeg kjøpte en lilla topp på HM som jeg hadde over så den ble et skjørt. Det var pga. det ble *litt* for mye "clevage" enn vanlig... Men det er ekstremt dårlig utvalg av mammaklær i Stavanger ja. I høst fant jeg ikke en eneste bukse som så normal ut så takk og lov at jeg reiste på ferie til utlandet.

Så bra du fant en kjole til slutt :-)

Vil gjerne gi forslag på fin kjole som passer godt til gravidmagen (fast det ikke er gravidkjole) som finnes på Cubus.

http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/KjolerSkjort/7105054/

Kjøpte denne for en måned siden når jeg skulle i begravelse, men ble fort veldig glad i den. Tenker det blir nyttårkjolen min også! Magen ser veldig bra ut i den og det beste er jo at den går å bruke fint etterpå også - enten er får flat mage eller ikke *hehe*

Back
Topp