Kjole

Begge ser svarte ut på min skjerm [:-]

Likte den første best :)

Begge er fine, men spørst jo hvordan de sitter på deg [8D] De kan være fine på deg men grusomme på meg. Så vanskelig å si [8D]

ORIGINAL: MetteJ

Begge er fine, men spørst jo hvordan de sitter på deg [8D] De kan være fine på deg men grusomme på meg. Så vanskelig å si [8D]

Poeng der! Jeg har litt ekstra både her og der, men hvis jeg skal tro på det andre har sagt om kjolene så passer begge ganske godt til både slanke og de litt større. Vet jo selvsagt ikke akkurat hvordan de sitter på meg da [:-]

ORIGINAL: lillebebis

Begge ser svarte ut på min skjerm [:-]

Likte den første best :)

Ja den er veldig mørk [:-]

Jeg syns den svarte var finest.. Men i anledning dåp, så passer den blå bedre.. [:)]

ORIGINAL: .Lolla.

Ville brukt nr 1 til dåp, den passet best til anledningen. Likte nr 2 best, men synes den passet best til f.eks fest :)

Helt enig. Den blå passer "best" til dåp [:)]
Men den svarte var utrolig tøff![:D]

begge er veldi fine synes jeg, men nr. 1 egner seg best til dåp[:D]

ORIGINAL: dramaohmama

syns den svarte var finest, men den blå passer best til dåp![:)]

ORIGINAL: .Lolla.

Ville brukt nr 1 til dåp, den passet best til anledningen. Likte nr 2 best, men synes den passet best til f.eks fest :)

Samme her[:)]

ORIGINAL: aea

begge er veldi fine synes jeg, men nr. 1 egner seg best til dåp[:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg syns den svarte var finest.. Men i anledning dåp, så passer den blå bedre.. [:)]

Skulle til og skrive akkurat det samme.

enig med ToSmå2010[:)]

den svarte var kulest, men den blå var mer dåp så jeg stempe på nr 1[;)]

Hadde ikke brukt svart og en kjole som er så åpen oventil i barnedåp, nei.. Stemte nr 1.

Back
Topp