Kjole til bryllyp

Mortil4_89

Betatt av forumet
Julibarna 2019
Hjelp vi skal i bryllup om 2 uker og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! Har ikke lyst til å bruke masse penger på en kjole jeg kun får brukt 1 gang. Kleskoden er dress, så jeg står veldig fritt til valg av kjole, men jeg ønsker selv at den skal være minst knelang.


Noen som har tips?
 
Hva med en wrap kjole? Da kan du bruke den flere ganger etter graviditeten også:) Jeg har flere wrap kjoler jeg bruker nå i graviditeten som passet før også. Veldig kjekt, så slipper man typiske "graviditetsplagg" som kun blir brukt én gang.
 
Mange maxikjoler passer til både gravid og ikke, om du vil ha en kjole du kan bruke flere ganger :) jeg har en «by malina bree» kjole jeg har brukt både med gravidmage og uten, men den koster litt da. Finnes mange billigere alternativer da :)

Floyd har ofte fine kjoler som passer gravide.

Hvis ikke hadde jeg sett litt på tise/finn - brukt er gull.
 
Jeg skal ha denne kjolen i annen farge i slutten av juni :happy:
 

Vedlegg

  • D3B77F22-E218-43AC-B250-AB43D75C01F4.png
    D3B77F22-E218-43AC-B250-AB43D75C01F4.png
    76,4 KB · Visninger: 26
Denne har jeg fra bonprix. Maxi kjole som også er en ammekjole :)

Var ikke så gæren pris heller :)
 

Vedlegg

  • 20190322_185659.jpg
    20190322_185659.jpg
    25,9 KB · Visninger: 35
Det finnes mange brukte, billige kjoler på nettet :cool: for noen uker siden giftet jeg meg selv, og kjøpte kjole på finn både til bryllup, konfirmasjon og 17.mai på finn.no. Den fineste betalte jeg vell 250 kr for. Og de er jo nesten ikke brukt...
 
Kjenner du noen som har gravidklær liggende eventult og kan ha en kjole liggende? Her har vi byttelånt kjoler mellom diverse svangerakap blandt venner og svigerinne.
 
Ikke vært i bryllup som gravid, men som ammende, og fant noen greie kjoler på asos ihvertfall som var kombo amme-gravidkjoler, dette er jo noen år siden, men mulig det er verdt en titt nå og :)
 
Hjelp vi skal i bryllup om 2 uker og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! Har ikke lyst til å bruke masse penger på en kjole jeg kun får brukt 1 gang. Kleskoden er dress, så jeg står veldig fritt til valg av kjole, men jeg ønsker selv at den skal være minst knelang.


Noen som har tips?
Har du vor ei bryllupet no? Kva kjole blei det til? :)
 
Var i helgen, var superslitsomt! Men var ikke første som gikk :happy::happy::couchpotato: fikk lånt en penkjole med vaffelsøm over brystet og reste løst :happy:
 
Back
Topp