Kjole til bryllup

Løven93

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Augustmagi 2025
Noen som har forslag til kjole til bryllup? Vil være 7 måneder på vei. Er lav. Åpen om det er maxikjole, kjole som går til knærne/ lår og løs/figur.

Helst rosa, blomstrete.

Noen som har forslag til kjole til bryllup? Vil være 7 måneder på vei. Er lav. Åpen om det er maxikjole, kjole som går til knærne/ lår og løs/figur.

Helst rosa, blomstrete.
Jeg er 160 cm. Brukte denne i dåpen til første i fjor. Var da 4 mnd pp. Skal bruke den i dåp nå i starten av juni, vil da være rundt 32 uker på vei :)

Vedlegg

• IMG_1570.jpeg
    IMG_1570.jpeg
    673,2 KB · Visninger: 41
Last edited:
Min erfaring er at jeg føler meg veldig stor i kjoler med mønster eller blomster. Så jeg liker godt ensfarget og som gjerne sitter litt stramt over deler av magen.

Min erfaring er at jeg føler meg veldig stor i kjoler med mønster eller blomster. Så jeg liker godt ensfarget og som gjerne sitter litt stramt over deler av magen.
Har du forslag til slike kjoler? Kunne tenkt men en kjole som følger formene.

Jeg har en veldig fin kjole som jeg skal bruke i noen anledninger, den er med blomster og knyting i livet. Kan legge ut bilde på skjult forum :shy:

Jeg kjøpte denne her i fargen navy for et par dager siden til bruk i dåp i pinsen. Kan også amme i denne om man vil og det er superpraktisk. Finnes også i dusblå og dusrosa: https://www.lykkebylykke.no/sisters-point-kjole-gisela-dr-light-rose.html

Dvs. jeg kommer ikke til å bruke den førstnevnte kjolen allikevel for jeg er usikker på om den vil passe ettersom jeg har den i str. S. Denne i navy derimot kjøpte jeg i str. L og da har jeg god plass til å få større mage i:)

Last edited:
Jeg fant meg en behagelig og fin sommerkjole på Studio Mote i ettermiddag! Ingen av kjolene mine hjemme passer meg lenger. Merket er Vila. Så nå kan jeg strutte ut med gravidmagen min, for den kom så tydelig frem i denne type stretchkjole og det var veldig fint faktisk. Der kan magen vokses i. Og kan brukes etter graviditet også siden det er stretch. Det er en strl 38 av alle ting.. Den går ned til anklene så den er litt lang kanskje, men det må jeg ha nå. Men blomstrete og fin. De hadde en rosa lignende der også.

Anbefaler forresten «Karianne» kjolene fra Floyd. Fy søren!! De var såå fine og såå utrolig behagelige å ha på og sykt gode! Perfekt for gravide mager og plass til gravidpupper! Sånn stretch. Og man kan vokse i dem.. kunne tenke meg en sånn senere, men den er litt dyr, 1000kr. Så ta en tur der og prøv, de går ned til litt over knærne, så ble for kort for meg denne gangen pga jeg har fått edderkoppnett på lårene og er 176 cm høy i utgangspunktet. Ser på internett de har den i rosa også, kanskje veldig fin til jenter i høyde på 160-165?

Vedlegg

• IMG_4733.jpeg
    IMG_4733.jpeg
    763,8 KB · Visninger: 27
  • IMG_4734.jpeg
    IMG_4734.jpeg
    922,5 KB · Visninger: 28
  • IMG_4735.jpeg
    IMG_4735.jpeg
    698,2 KB · Visninger: 27
  • IMG_4737.jpeg
    IMG_4737.jpeg
    268,2 KB · Visninger: 27
Jeg fant meg en behagelig og fin sommerkjole på Studio Mote i ettermiddag! Ingen av kjolene mine hjemme passer meg lenger. Merket er Vila. Så nå kan jeg strutte ut med gravidmagen min, for den kom så tydelig frem i denne type stretchkjole og det var veldig fint faktisk. Der kan magen vokses i. Og kan brukes etter graviditet også siden det er stretch. Det er en strl 38 av alle ting.. Den går ned til anklene så den er litt lang kanskje, men det må jeg ha nå. Men blomstrete og fin. De hadde en rosa lignende der også.

Anbefaler forresten «Karianne» kjolene fra Floyd. Fy søren!! De var såå fine og såå utrolig behagelige å ha på og sykt gode! Perfekt for gravide mager og plass til gravidpupper! Sånn stretch. Og man kan vokse i dem.. kunne tenke meg en sånn senere, men den er litt dyr, 1000kr. Så ta en tur der og prøv, de går ned til litt over knærne, så ble for kort for meg denne gangen pga jeg har fått edderkoppnett på lårene og er 176 cm høy i utgangspunktet. Ser på internett de har den i rosa også, kanskje veldig fin til jenter i høyde på 160-165?
Sykt fine. Jeg har endt opp med og ha kjole som er stretchy og følger kroppen og fremhever magen. Om den henger ned fra under brystene føler jeg meg som en potetsekk.

Back
Topp