Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei i sommer da?
Jeg ville ha valgt en vanlig lang kjole (formell) som stopper under brystene og gir rom til både økte pupper og mageBestilt denne selv på Nelly.com og den fungerer i tilfelle jeg er gravid (om det klaffer nå med IVF er jeg rundt 20 uker i bryllupet) ❤ Dog ville jeg nok ha valgt en kjole med enda høyere overdel, om du skjønner?
Vis vedlegget 219377
Hm.. Da er du nok relativt svær hehh. Men igjen ville jeg prøvd vanlige kjoler med stramt oppe og løst ved magen. Eller kjøpt kombinasjon amme/gravid-kjole så du kan bruke i en eventuell dåp også
Så lenge du er i form og det er nært hjemmet så er det jo ingen ting galt med å kose seg![]()
Jeg har samme utfordring! Bryllup bare noen uker etter fødsel. Gidder du å si fra om du finner noe? Så skal jeg gjøre det samme! Finner ikke noe på Zalando der jeg har kjøpt det meste av gravidtøy.De har en del fine på ZalandoJeg har en annen utfordring, skal i bryllup rett etter fødselen. Da vil jeg gjerne ha en kjole som jeg lett kan amme i, uten å måtte kle den helt av meg [emoji14] Penkjolene jeg har nå som er romslige nok til å passe da også er så stiv/fast over bysten at jeg må åpne glidelåser å ta helt av for å få frem brystet
![]()
Hei, lurer på om noen har tips til hvor man kan finne fine selskapskjoler til gravide. Skal i bryllup til sommeren, men vil begynne å se litt allerede nå.
Har allerede sett på mamalicious og jjshouse.
Jeg skal si ifra! Har lett på mange nettbutikker nå, men tipper jeg blir nødt til å prøve for å se om det går an å amme. Hadde egentlig vært nok om det bare gikk an å skli ned den ene skulderstroppen, trenger ikke være en tiltenkt ammeløsning liksom.Jeg har samme utfordring! Bryllup bare noen uker etter fødsel. Gidder du å si fra om du finner noe? Så skal jeg gjøre det samme! Finner ikke noe på Zalando der jeg har kjøpt det meste av gravidtøy.
Jeg har funnet kjoler på zalando. Praktisk om du finner en som også har ammefunksjon så kan du bruke den lenger. Men om ikke (jeg syns det er vanskelig å finne kjole med ammefunksjon selv), har de uansett mange kjoler.
Mamalicious har mange fine, og deres egen nettbutikk har mange flere enn på zalando. Jeg vet imidlertid ikke hvordan det er å handle i den nettbutikken med tanke på retur og slikt - har ikke prøvd.
Jeg har fått et tips om å kjøpe kjole fra f.eks Floyd som har strikk i ryggen, og så sprette opp stroppene og sy på knapper bak. Jeg ser litt på den muligheten og. Men det bør jo likevel være v-utrigning eller sånn, slik at man kommer til ved å løsne på en stropp.Jeg skal si ifra! Har lett på mange nettbutikker nå, men tipper jeg blir nødt til å prøve for å se om det går an å amme. Hadde egentlig vært nok om det bare gikk an å skli ned den ene skulderstroppen, trenger ikke være en tiltenkt ammeløsning liksom.
Jeg har en floyd-kjole med avtagbare stropper og strikk i ryggen, men bysten er formet slik at den skal holde seg oppe stroppeløs, da tror jeg ikke at jeg får den ned på en side av gangen. Et alternativ kan jo være et sjal over skuldrene, og bare dra den ned fra begge brystene, og la sjalet skjule det som ikke ammes fra. Hehe jeg ser for meg hvordan jeg skal prøve kjoler, og prøver å få frem puppene for å se om kjolen "passer"Jeg har fått et tips om å kjøpe kjole fra f.eks Floyd som har strikk i ryggen, og så sprette opp stroppene og sy på knapper bak. Jeg ser litt på den muligheten og. Men det bør jo likevel være v-utrigning eller sånn, slik at man kommer til ved å løsne på en stropp.
Ja, sjal er jo en mulighet i det tilfellet, men jeg ser for meg at det vil være lettere med v-utrigning, så du slipper å ta frem begge på en gang. Hehe, ja, det er en veldig spesiell måte å prøve kjole påJeg har en floyd-kjole med avtagbare stropper og strikk i ryggen, men bysten er formet slik at den skal holde seg oppe stroppeløs, da tror jeg ikke at jeg får den ned på en side av gangen. Et alternativ kan jo være et sjal over skuldrene, og bare dra den ned fra begge brystene, og la sjalet skjule det som ikke ammes fra. Hehe jeg ser for meg hvordan jeg skal prøve kjoler, og prøver å få frem puppene for å se om kjolen "passer"![]()
Ja jeg vil også ha v-utringning, eller aller best omslagsutringningJa, sjal er jo en mulighet i det tilfellet, men jeg ser for meg at det vil være lettere med v-utrigning, så du slipper å ta frem begge på en gang. Hehe, ja, det er en veldig spesiell måte å prøve kjole på![]()
Kan ikke bruke kjole fra floyd, da jeg har for store bryster desverreEn jeg kjenner brukte en kjole fra floyds. Finnes mange kjoler med sånn strikk i ryggen så kan bli ganske romslig og ho var ganske stor i bryllupet men kjolen satt kjempe pent på og alle trodde det var en gravidkjole [emoji4]
Rett rundt termin (ca. 14 dager før), høres sikkert galskap ut at jeg tenker meg i bryllup da men det er rett ved der jeg bor så går hjem når det passer meg