kjole til bryllup!! m/bilde

eilejoha

Gift med forumet
Som flere av dere vet så skal jeg jo i bryllupet til pappa i mai, og så kjøpte jeg meg en aldeles vakker kjole til brylllupet jeg var i i Canada i 2008. Tenkte jeg kunne prøve den for å se, og her er resultatet.. Det medfølger også sjal i samme farge..

Den var kjempe fin, og den kan du tryggt gå med, med baby-mage! [:D]
Problemet mitt med de fleste kjolene mine er at de blir for små over puppene. [8|]

ORIGINAL: LilleSitron

Problemet mitt med de fleste kjolene mine er at de blir for små over puppene. [8|]

sign! kjempefin[:D]

Den der var jo bare NYDELIG! Og for en fin babymage som skjulte seg under kjolen [:D]

Så fin du er, kjempe nydelig kjole.[:)]

ORIGINAL: Elissa85

Den der var jo bare NYDELIG! Og for en fin babymage som skjulte seg under kjolen [:D]

signerer denne[:)]

Tusen takk. Jeg må si jeg ble ganske overrrasket over at jeg i det hele tatt fikk den på meg. Det er i str S og da vi skulle til Canada så sydde vi den faktisk inn og det er lagt inn bh m/geleinnlegg i bysten på den siden jeg ikke har bryster fra før.Så jeg var ganske tynn den gangen.[&:]
Kjolen har også snøring bak og en glidelås, som spriket de siste 5 cm. så det må vi gjøre no med.
Men når det ikke er værre enn det så.. hehe..

håper den fortsatt vil passe i mai da.. hehe

Woaw!! - for ei nydelig dame, for en mage og for en vakker kjole....flott kombinasjon det der.

Vet ikke du at det er bruden som skal være finest på dagen...[;)] ??

haha, åneida.. ho derre kjærringa har kalt meg både blubbete og tjukka, så jeg skal gjøre alt for å ta fra henne all oppmerksomhet med min flottegravideikketjukkogblubbetekropp...

det var det jeg tenkte[;)] du overstråler henne glatt - dessuten er du hjertevarm, og der kommer hun glatt til kort!! Strål i vei du, snuppa - skulle bare ønske jeg kunne vært flua på veggen og sett haka hennes ramle i gulvet!!

hihi... takk for vakre ord..[:)]
skal si jeg kommer med en striesekk siden jeg har blitt så tjukk og blubbete..[;)][;)]

Søsteren hennes skrev til meg på face her om dagen at "jeg måtte få han ut før så de kunne se på nurket de også"..
da skrev jeg pent tilbake "kanskje han kommer samme dagen" (for da slipper jeg hele HÆL... bryllupet) Men hun svarte"det hadde vært kult"(eller noe sånt[8|])
Tok ikke hintet ho. Tror jeg gleder meg sikkert like mye som henne..
[&:]
Men der tok hun feil...

ORIGINAL: Elissa85

den var bare dødssøt da!![:)][:)] Kjempe fin[;)]

For du er dødssøt dødssøt..... og alle vil ha fingra i deg.... la-la-la-la-la
hihi[:D][:D][:D]

Utrolig fin kjole.satt perfekt på deg.

ORIGINAL: kiara07

Utrolig fin kjole.satt perfekt på deg.

ORIGINAL: rufsetufsa

ORIGINAL: LilleSitron

sign! kjempefin[:D]

ååå så nydelig.. Du kommer til å bli kjempefin i bryllupet

ORIGINAL: kjerstinetta

kjempefin kjole [:)]

NYDELIG! finnes ikke andre ord!

Back
Topp