kjole i barnedåp..

IAmMine

Glad i forumet
ska døpe nora nå 15 aug. og har egentlig ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg. blir stressa av tanken på amming + bunad så d er uaktuelt..
og de fleste kjolene jeg har er sorte og det blir nok litt feil..[8|]
så hva skal dere ha på dere..? kom gjerne med linker/bilder om dere har sjoppet på nettet..[:D]

Jeg har nøyaktig det samme problemet, og vi skal ha dåp neste søndag[&:]
Så følger spent med og håper på gode tips[;)]

Sliter med det samme jeg og, men dåpen er i morgen [8D]
Tror jeg ender opp med en hvit kjole med stropper, enkel å vippe ned om jeg skal amme [:)] Har et sjal over så jeg kan bruke det og dekke meg til med...

Hadde dåp for to dagar sidan og brukte bunaden min til etter me hadde ete middag. Pumpa meg slik at eg hadde mat til ho når me kom at frå kyrkja. På denne måten fekk eg gått med bunaden min litt lenger. Bytta til ein enkel svart tunika. syntes dette fungerte fint [:D] Hadde veldig lyst [:)]å bruke bunaden min sia ho vart døypt i ei stavkyrje

Hadde på meg kvit bukse (sånn litt kort tights aktig) Med tunika/lang topp over..

Hadde jeg hatt bunad hadde jeg nok brukt den så mye som mulig i dåpen jeg og - men siden jeg ikke har det, ANER jeg ikke hva jeg skal ha faktisk... 

Vi skal ha dåp neste søndag. Jeg skal ha på med en svart stroppekjole(praktisk ved amming) med turkise og rosa blomster.

Jeg skal ha på meg en svart stroppekjole(praktisk ved amming) med turkise og rosa blomster. Frida skal døpes neste søndag[:D]

Jeg har kjøpt en kjempesøt kjole i farge gammelrosa med stropper. Har en søt liten bolero i samme farge, bare litt mørkere. Så skal jeg ha vite sko til. Kan legge ut bilde etterhvert. Ble hvertfall veldig fornøyd [:)]

ORIGINAL: KarinMaria

Jeg har kjøpt en kjempesøt kjole i farge gammelrosa med stropper. Har en søt liten bolero i samme farge, bare litt mørkere. Så skal jeg ha vite sko til. Kan legge ut bilde etterhvert. Ble hvertfall veldig fornøyd [:)]

ja, liker bilde..

Huff..jeg må kjøpe meg kjole...er 6 uker igjen til dåp..så hååper jeg går ned noen kg til det..så jeg slipper å kjøpe en kjole jeg aldri vil få brukt igjen..orker ikke å gå med bunad.

Her er kjolen og boleroen jeg skal bruke... Skjønte ikke hvordan jeg får laste opp flere bilder i et innlegg...! Så tok da det som var viktigst!

den kjoen var kjempefin.. liker godt den farge der..[:)]
kan jeg spørre hvor den er kjøpt?[:D]

ORIGINAL: sally*

den kjoen var kjempefin.. liker godt den farge der..[:)]
kan jeg spørre hvor den er kjøpt?[:D]

Takk for det!

Kjolen er kjøpt i en butikk som heter Kiman Woman, og butikken jeg kjøpte kjolen i ligger på Sandvika Storsenter. Begge plaggene var salgsvarer, 50% [:)]

Hadde bunad sist, med datteren vår, men da var vi den eneste som skulle døpe. Nå er vi nr. 6 av 7 stk og blir nok mye lengre i kirka så da tenker jeg det ikke går med bunad. Planen er å finne meg en kjole med knapper framme. Så et par på H&M jeg skal prøve. Har du knapper framme, kan du ha en stroppetopp under. Knepper opp og drar opp toppen (evt. klippe av toppen ca. midt på magen så er det ikke så mye å dra opp [:)]. Da går det fint å amme diskre....[:)][;)])

Back
Topp