Gitte87 Elsker forumet 30 Mar 2007 #1 kom et kraftig spark..[:D][:D] men fy som ej kjipte (skvatt) meg[8D]
Gitte87 Elsker forumet 30 Mar 2007 #2 ORIGINAL: wannabe Var det babyen eller gubben som sparka[;)] [;)] trur da?
Tone_80 Gift med forumet 30 Mar 2007 #5 ORIGINAL: maria_theresa ORIGINAL: sakri "Kjipte"?[:-] Hun skvatt...eller hvoran jeg skal forklare det! Det kom et uventa spark! Kankje dokke sunnmørsk![:D][:D][:D] åå.. lært nå nytt i dag å da [:D]
ORIGINAL: maria_theresa ORIGINAL: sakri "Kjipte"?[:-] Hun skvatt...eller hvoran jeg skal forklare det! Det kom et uventa spark! Kankje dokke sunnmørsk![:D][:D][:D] åå.. lært nå nytt i dag å da [:D]
Gitte87 Elsker forumet 30 Mar 2007 #6 ORIGINAL: maria_theresa ORIGINAL: sakri "Kjipte"?[:-] Hun skvatt...eller hvoran jeg skal forklare det! Det kom et uventa spark! Kankje dokke sunnmørsk![:D][:D][:D] godt forklart[;)][;)] e så vant til å skrive på sunnmørsk.. så må bare sei fra hvis d blir for gale[8D]
ORIGINAL: maria_theresa ORIGINAL: sakri "Kjipte"?[:-] Hun skvatt...eller hvoran jeg skal forklare det! Det kom et uventa spark! Kankje dokke sunnmørsk![:D][:D][:D] godt forklart[;)][;)] e så vant til å skrive på sunnmørsk.. så må bare sei fra hvis d blir for gale[8D]