Tuttifruttiz
Forelsket i forumet
Savner castello oster. Muggost på kjeks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ikke vært på noen tul, vi fikk vite det på oul i uke 18+0. Jeg fikk panikk kvelden før, tenkte tanken "hva hvis vi må avbryte?", så jeg visste at noe var galt. Heldigvis var de såpass greie at de tok oss inn tidlig den søndagen for å få gjennomført aborten, og samboer fikk til og med egen sykeseng han kunne sove i siden vi måtte bli over natten.Så trist! hadde du hvert på tul det svangerskapet? (tenker på om alt så bra ut til uke 12)
Nei, selv om man får en slik beskjed kommer man bestandig til å tenke på hva en kunne ha gjort annerledes.. Håper det går fint med spiren denne gangen! <3
Jeg hadde ikke vært på noen tul, vi fikk vite det på oul i uke 18+0. Jeg fikk panikk kvelden før, tenkte tanken "hva hvis vi må avbryte?", så jeg visste at noe var galt. Heldigvis var de såpass greie at de tok oss inn tidlig den søndagen for å få gjennomført aborten, og samboer fikk til og med egen sykeseng han kunne sove i siden vi måtte bli over natten.
Nå har vi vært på to tul allerede, og alt var fint. Men gruer meg litt ekstra til oulHuff så trist å lese
Denne gangen går det sikkert bra !
Kan fint spise sushi fra sushibar eller restaurant, men vi skal holde oss unna tunfiskJeg er veldig glad i Sushi, men spiser det ikke så ofte. Samme dagen jeg tok graviditetstesten i juni fikk jeg veldig lyst på det. Typisk.
Vet det kan gå om fisken har vært fryst på forhånd, men det vet man jo ikke når man kjøper ferdig og er ikke noe jeg lager selv så det får nok vente til neste år.
Men man kan spise tunfisk på boks, er fersk tunfisk man skal holde seg unnaKan fint spise sushi fra sushibar eller restaurant, men vi skal holde oss unna tunfisk
Skal ifølge mattilsynet dessverre holde oss unna brie selv om den er pasteurisert.. vet ikke hvorfor, men det står det :/Men man kan spise tunfisk på boks, er fersk tunfisk man skal holde seg unna
Har skikkelig lyst på brie, så her i tråden man kunne ha pastaurisert brie så det skal jeg lete frem i butikken neste gang! Ellers har jeg hatt veldig lyst på salami, noe jeg egentlig ikke er glad i
Jeg også, dæven. Foruten akevitt, det kan jeg ikke fordra Men et glass vin hadde vært perfekt med en stor tallerken spekemat Her skal spekemat pakkes i fødebagenSpekemat, spekemat og spekemat. Jeg lager gjerne omelett med spekeskinke eller fenalår men det blir ikke det samme. Jeg vil spise spekemat som ikke er varmebehandlet med potetsalat, eggerøre og flatbrød til (og en liten akevitt ved siden av )