Kjipe cravings?

Jeg er veldig glad i Sushi, men spiser det ikke så ofte. Samme dagen jeg tok graviditetstesten i juni fikk jeg veldig lyst på det. Typisk. :p
Vet det kan gå om fisken har vært fryst på forhånd, men det vet man jo ikke når man kjøper ferdig og er ikke noe jeg lager selv så det får nok vente til neste år. :D

Har ikke hørt at dt gjør noe å spise salami/saltpølse da jeg ble anbefalt av legen å spise dt pga måtte ha mer salt.

Spekepølser! Venninna driver stort slakteri, og produserer blant annet verdens beste hjortepølser! Veit hva jeg skal ha ei brødskive av etter fødsel ;) haha

Så trist! hadde du hvert på tul det svangerskapet? (tenker på om alt så bra ut til uke 12)
Nei, selv om man får en slik beskjed kommer man bestandig til å tenke på hva en kunne ha gjort annerledes.. Håper det går fint med spiren denne gangen! <3
Jeg hadde ikke vært på noen tul, vi fikk vite det på oul i uke 18+0. Jeg fikk panikk kvelden før, tenkte tanken "hva hvis vi må avbryte?", så jeg visste at noe var galt. Heldigvis var de såpass greie at de tok oss inn tidlig den søndagen for å få gjennomført aborten, og samboer fikk til og med egen sykeseng han kunne sove i siden vi måtte bli over natten.

Jeg hadde ikke vært på noen tul, vi fikk vite det på oul i uke 18+0. Jeg fikk panikk kvelden før, tenkte tanken "hva hvis vi må avbryte?", så jeg visste at noe var galt. Heldigvis var de såpass greie at de tok oss inn tidlig den søndagen for å få gjennomført aborten, og samboer fikk til og med egen sykeseng han kunne sove i siden vi måtte bli over natten.

Huff så trist å lese :(
Denne gangen går det sikkert bra !

Har heldigvis ikke cravet etter noe jeg ikke kan spise, bare usunn mat som ikke er bra over tid

Har innmari lyst på brie og spekemat, og et glass rødvin eller to til en "blodig" biff... :oops:

Jeg er veldig glad i Sushi, men spiser det ikke så ofte. Samme dagen jeg tok graviditetstesten i juni fikk jeg veldig lyst på det. Typisk. :p
Vet det kan gå om fisken har vært fryst på forhånd, men det vet man jo ikke når man kjøper ferdig og er ikke noe jeg lager selv så det får nok vente til neste år. :D
Kan fint spise sushi fra sushibar eller restaurant, men vi skal holde oss unna tunfisk :)

Kan fint spise sushi fra sushibar eller restaurant, men vi skal holde oss unna tunfisk :)
Men man kan spise tunfisk på boks, er fersk tunfisk man skal holde seg unna :)

Har skikkelig lyst på brie, så her i tråden man kunne ha pastaurisert brie så det skal jeg lete frem i butikken neste gang! Ellers har jeg hatt veldig lyst på salami, noe jeg egentlig ikke er glad i :P

Men man kan spise tunfisk på boks, er fersk tunfisk man skal holde seg unna :)

Har skikkelig lyst på brie, så her i tråden man kunne ha pastaurisert brie så det skal jeg lete frem i butikken neste gang! Ellers har jeg hatt veldig lyst på salami, noe jeg egentlig ikke er glad i :P
Skal ifølge mattilsynet dessverre holde oss unna brie selv om den er pasteurisert.. vet ikke hvorfor, men det står det :/

Spekemat, spekemat og spekemat. Jeg lager gjerne omelett med spekeskinke eller fenalår men det blir ikke det samme. Jeg vil spise spekemat som ikke er varmebehandlet med potetsalat, eggerøre og flatbrød til (og en liten akevitt ved siden av :p)

Spekemat, spekemat og spekemat. Jeg lager gjerne omelett med spekeskinke eller fenalår men det blir ikke det samme. Jeg vil spise spekemat som ikke er varmebehandlet med potetsalat, eggerøre og flatbrød til (og en liten akevitt ved siden av :p)
Jeg også, dæven. Foruten akevitt, det kan jeg ikke fordra :P Men et glass vin hadde vært perfekt med en stor tallerken spekemat :P Her skal spekemat pakkes i fødebagen :p

Back
Topp