Jeg vet ikke hva jeg syntes...
Jeg mener...min mann kommer til å være borte 8-9 dager i slengen 3 uker etter jeg har født. Sånn er det bare når vi ikke har permisjon samtidig!
Thats life, og jobb er jobb.
-Men skal ikke sammenlikne jobb med ferie.
Se an fødsel og barsel og etterbestille billetter?
JEG reiser fra mannen 1 oktober for da skal JEG og knøttet til syden med MIN familie

(spurte han ikke om lov da, men "regner med" det går greit) Oddsene er små for at barnet mitt i magen blir alvorlig sykt, siden Norge har en av verdens beste UL diagnostikk og oppfølging. -Og jeg tenker at hvis hun får kolikk osv er det det samme om hun har kolikk her eller på Tenerife.
Jeg var på ferie med Theo og min familie da han var baby... (han hadde så syyyykt med kolikk som liten, og jeg var alenemor)
-Og det var noe jeg IKKE angret på med miljøavlastning. Lange trilleturer på strandpromenaden når han hadde skrikerunde istedetfor å traske alene hjemme med ørepropper...
Nei, snakk med han. -Det er jo en selvfølge at han har avbestillingsforsikring slik at han kan HOLDE RÆVEN HJEMME om det blir kompikasjoner/stress med deres barn. Hvem vet? Kanskje du får brystbetennelse osv osv...-Det vet han ingenting om enda