Kjip dag....

~JollyPop~

Elsker forumet
Klarer ikke være superpositiv i dag... er på rugedag 6 (med innsettingsdag) og kjenner ingenting egentlig... litt vondt i korsryggen i går, men... og pitte litt stikkinger i puppene innimellom...

vil kjenne noe.. noe bekreftende...

irriter meg at jeg ikke kan huske spesifikt hvordan jeg hadde det under ruging da jeg ble gravid.. eneste jeg husker er denne grusomme vondten jeg hadde et par timer rimelig tidlig i rugeperioden...

så i dag trenger jeg oppmuntring jenter... skal jo teste positivt om en uke[&o]

Er ikke noe morro med ruge tiden/vente tiden... Det vet vi alle.
Men ikke mist håpet kjære deg for det om du ikke kjenner noe. Er ikke alle som gjør det.
Jeg skal krysse alt jeg har for at spiren din klorer seg fast og at du om noen dager får en posetiv test..
Vet dagene nå ikke er noe morsome, men jeg skal tenke masse på deg og sende masse POSETIVE tanker.

Jeg har ingen særlig erfaringer, men siste Ivf forsøket så kjente jeg jo en masse greier, men det viste seg å være negativt på min side. Så ergo tror ikke du skal fokusere såå mye på det å kjenne vennen... Jeg er sikkker på det er en spire som prøver/ eller har funnet sin plass, men vil ikke gi lyd fra seg enda...[:)][:)][:)]
Er heller ikke så lett å komme med trøste ord, men jeg prøver så godt jeg kan...

Kjempe klemmer sendes

Krysser fingrene for deg jeg.
Dette skal gå bra for deg..[:D]
spiren skal klore seg fast hos deg.

ORIGINAL: siwro

Krysser fingrene for deg jeg.
Dette skal gå bra for deg..[:D]
spiren skal klore seg fast hos deg.

ORIGINAL: GunnElin

bare ta d med ro snuppa..
Ivf sa til mæ at man skal ikke kjenne noe heletiden. å på morgen er da man kjenner mest. å kanskje på kvelden.
Dette kommer til å gå sååå bra krysse for dæ vettu[:D]

Back
Topp