Kjiling i magen

MolleBolle

Betatt av forumet
Snøkrystallene2021❄️
Er i uke 12+5 og har i kveld kjent en del kjiling i magen. Kan det være tegn til liv så tidlig? Andregangs om det har noe å si.
Kan ikke sammenlignes med luftbobler heller. Noen som har opplevd lignede og vet hva det kan være?
 
Jeg begynte å kjenne de første formene for liv da jeg var rundt 12 uker med min nr 2 :) så det er absolutt mulig. Jeg er 10+2 denne gangen og livmoren er godt over symfysen allerede, og regner nesten med jeg blir å kjenne noe om et par uker :p
 
Jeg begynte å kjenne de første formene for liv da jeg var rundt 12 uker med min nr 2 :) så det er absolutt mulig. Jeg er 10+2 denne gangen og livmoren er godt over symfysen allerede, og regner nesten med jeg blir å kjenne noe om et par uker :p

Så spennende altså :happy:
 
Det høres tidlig ut, men ikke vet jeg. Jeg kjente det i uke 15 med mine to, da var det mulig å kjenne også på utsiden.
 
Er i uke 12+5 og har i kveld kjent en del kjiling i magen. Kan det være tegn til liv så tidlig? Andregangs om det har noe å si.
Kan ikke sammenlignes med luftbobler heller. Noen som har opplevd lignede og vet hva det kan være?
Det har jeg kjent siden uke 11, og nå har det blitt mer tydelig, så er 99% sikker på at det er barna jeg kjenner :happy:
 
Trodde ikke det var mulig så tidlig :woot: Etter alt jeg har lest :hilarious: Må begynne å ta meg tid til å kjenne etter mer her tror jeg :joyful: 15+0 i dag..
 
Lurer på om jeg kjente noe igår! Er 14+2. Har hatt daglige murringer og strekk/voksesmerter, men igår var det plutselig en sånn følelse av en bløt/myk boble som poppet. Helt annerledes enn noe annet jeg har kjent! Lå flatt på ryggen i sofaen og slappet av.
 
Gleder meg til jeg kan kjenne liv!! :woot: Er 13+1, så langt kan jeg ikke kjenne noe. Kun at noe stikker litt opp under navelen. Åh skal bli så gøy å kjenne bevegelse fra lille! :joyful:
 
Kjente veldig tidlig med nr 1, tror det var rundt uke 10. Var som om det var en gullfisk som sprellet med halen eller noe :hilarious: Kan jo kanskje ha vært noe annet, men liker å tro det var babyen jeg kjente ;) Denne gangen har jeg ikke kjent like tydelig, men kan også ha noe med at det er betydelig mindre tid til å kjenne etter sånt når treåringen løper rundt som en tornado :hilarious:
 
Jeg har kjent noe de siste dagene, lurer på om det er babyen :happy: Er gravid for tredje gang, men har morkake foran denne gang :hilarious:

Med nr 1 og 2 kjente jeg senere.. var vel uke 17 tror jeg. Da kjente vi det utenpå magen kun noen dager etter:happy: vet ikke om det har litt å si om mann selv er tynn.. ser for meg man har bedre grunnlag for å kjenne noe, men vet ikke:joyful:
 
Jeg har kjent noe de siste dagene, lurer på om det er babyen :happy: Er gravid for tredje gang, men har morkake foran denne gang :hilarious:

Med nr 1 og 2 kjente jeg senere.. var vel uke 17 tror jeg. Da kjente vi det utenpå magen kun noen dager etter:happy: vet ikke om det har litt å si om mann selv er tynn.. ser for meg man har bedre grunnlag for å kjenne noe, men vet ikke:joyful:
Er vel kanskje lettere å kjenne det tidlig på utsiden da? Da må mannen min smøre seg med tålmodighet #fleskemage haha!
 
Hehe
Er vel kanskje lettere å kjenne det tidlig på utsiden da? Da må mannen min smøre seg med tålmodighet #fleskemage haha!

Hehe:joyful: ja det er det nok, jeg var mye tynnere med nr 1:rolleyes: så med foranliggende morkake og litt flesk spørs det når vi kjenner det gjennom.. :p koselig for mann og andre, men syns det er veldig kjekt selv og å kjenne det på utsiden.. :happy:
 
Back
Topp