kjerringrådene..

LittleJ.

Elsker forumet
Jeg er jo i uke 37 nå!
å stor som ett berg, hehe! føler ikke magen kan strekkes så mye mere nå,  å har sååååå lyst å møte tuppa! om hun kommer nå regnes hun heller ikke som prematur, derfor ønsker jeg virkelig henne til verden snart, hihi [:D] Greit at alle babyer kommer når dem er klare, men går jo an å gjøre litt kjerringtips for morro! [:D]
Noen forslag om tips til disse såkalte kjerringråda som faktisk KAN funke?
Uten å måtte slite ut kroppen helt heller (tenker på å løpe i trapper etc.)
å foresten, må bare legge til at mannen har lagt tørke!!! [:(][:-][&o]

sex e den eianste så eg tror funke! 

ORIGINAL: Skogsrypa

Noen sverger jo til disse bringebærbladkapslene.. Og sex da.. :)

Og så er det nok ikke så dumt å gå turer, det står i en seriøs bok jeg har, for å hjelpe barnet ned i bekkenet eller noe sånt.

Skulle gjerne gått masse turer, men beina klarer ikke, ikke bekkenet heller [:'(]
å sex - jatakk, om jeg hadde klart å lure mannen, men han er desverre ikke så lettlurt [8D][:(] hehe

Jeg har fått høre at man skulle ta kaffe grutt under armene jeg. hehe

sex funka sist på meg. etter sex og stelt seg litt etterpå så for eg og mannen opp på sykehuset og vips så va det 4 cm åpning,hehe.. men kaffegrutt under arma har eg aldri hørt om før????[:D]

Nå har jeg hatt sex 2 ganger i dag - JA 2 GANGER! Helt utroliiiig! Satser på fødsel i natt så jeg slipper eksamen i morgen[8D]

Eller så er det kanel, stimulere brystvortene, kjøre over humper[8D]

Et kjerringråd for å sette igang en fødsel raskere er rett og slett kanel. Kanel skal virke stimulerende på livmoren. I tidligere tider ble kanel brukt som kjerringråd under en fødsel for å forsterke fødsels-veene. Kanel kan inntas som te ved å legge vanlige kanelstenger i vann som koker. Kanel kan spises i store mengder på grøt og rømmegrøt påstås jo å være effektiv i seg selv mot sen fødsel. Kanel kan også blandes med vann til ei tykk guffe som spises med en skje.

kopierte det fra kjærringråd side !  :)

ORIGINAL: MammaTilMilla

Sterk mat, husarbeid, vaske vinduer, schweppes lime, fersk ananas...

Oii, oiii jeg som eeeelsker ananas[8D]

ORIGINAL: SillyDilly

samme her..ananas e yummi...men tror det er snakk om mengder[:D]

ORIGINAL: Gizmonie

ORIGINAL: SillyDilly

samme her..ananas e yummi...men tror det er snakk om mengder[:D]

6-7 kilo ca [;)]

Må bare skryte å si at jeg har hatt sex tre dager på rad nå :-) For en fantastisk fredag, lørdag OG søndag [:D]Mannan min har ingen tørke, thihi måtte bare gni det inn!
ORIGINAL: fridab

Jeg er jo i uke 37 nå!
å stor som ett berg, hehe! føler ikke magen kan strekkes så mye mere nå,  å har sååååå lyst å møte tuppa! om hun kommer nå regnes hun heller ikke som prematur, derfor ønsker jeg virkelig henne til verden snart, hihi [:D] Greit at alle babyer kommer når dem er klare, men går jo an å gjøre litt kjerringtips for morro! [:D]
Noen forslag om tips til disse såkalte kjerringråda som faktisk KAN funke?
Uten å måtte slite ut kroppen helt heller (tenker på å løpe i trapper etc.)
å foresten, må bare legge til at mannen har lagt tørke!!! [:(][:-][&o]

hei! Dette er et råd som ikke sliter ut kroppen! Har hørt at det har funka på mange av mine venner... sprik med hånden og klyp/masèr huden mellom tommel og peikefinger. Sliter deg jo ikke ut av å prøve det i allefall... men jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk selv, skal prøve det selv om jeg blir superlei! har ennå litt å gå på.. lykke til!

Sex fungerer [:)]
Tidligere har jeg hørt snakk om en hjemmelaget "fødepizza", visstnok veldig sterk som kan sette igang ting!
Modningsakupunktur kan også hjelpe!
Jeg personlig kommer til å være veldig opptatt med oppussing av hus og flytting rundt termin og blir rimelig sjokka dersom jeg går over tiden..... må legge til at de 2 jeg har fra før også kom før termin, og stress bruker jo å framskynde ting [;)]

dette prøvde eg med vanessa:
kjøre i humper - ga masse kynnere men ikkje noe mer
laktulose - kjempe vondt i magen, løpte mye på do.. ingenting mer
masse sex - vet ikkje om det funket for me hadde jo kvar dag i slutten.. fødsel begynte 3 dager etter termin

har og hørt om mannen massere lilletåa di i over 1 time 1-2 kvelder så hjelper det på samme måte som akupunktur..
kjenner 2 stk dette hjalp på[:D]

spise sterk mat

Har hørt at man f.eks kan vaske...vaske huset/leiligheten for eksempel.
Sex. Sterk mat. Trappegåing/løping.

laxerolja....avføringsmiddel for de som tar sjansen [8D] Og takvask [8D] Det var sånt min kjære samboer fikk fart på seg som liten gutt i følge svigermor [;)]

ORIGINAL: mayah

ORIGINAL: snartmammaa

ORIGINAL: BølleBella

Jeg har begynt å disse bringebærkapslene. Så får vi se om det funker. Hehe

Funket her [:)]

Hvor tidlig og hvor store mengder begynte du med?
Har kjøpt inn.. Står at jeg skal ta 6 om dagen, men har ikke turt å begynne med de enda tilfelle de er effektive på meg. Lurer på å begynne om en uke, like før uke 37. Jordmor var forresten VELDIG støttende på det [:D]

Ka jeg spørre hva som er så flott med disse kapslene?

Det jeg syns ga meg mye kynnere og modnings rier med Tara var orgasme, sex når mannen orket bidra[&:], masere brystvortene(snakk om 1 time for full effekt), klyster(mini klyster fra apoteket er trygt i sv) og gå turer..

Prøvde også kanel, bringebærkapsler, vaske huset, sterkt krydret mat osv uten effekt[8D]

ORIGINAL: Helenuzz

Et kjerringråd for å sette igang en fødsel raskere er rett og slett kanel. Kanel skal virke stimulerende på livmoren. I tidligere tider ble kanel brukt som kjerringråd under en fødsel for å forsterke fødsels-veene. Kanel kan inntas som te ved å legge vanlige kanelstenger i vann som koker. Kanel kan spises i store mengder på grøt og rømmegrøt påstås jo å være effektiv i seg selv mot sen fødsel. Kanel kan også blandes med vann til ei tykk guffe som spises med en skje.

kopierte det fra kjærringråd side !  :)

tells kanel i svingene boller? hehe[8D]

Back
Topp