Kjerringrådene for å få fødselen i gang...

sånja

Gift med forumet
Nå er det på tide å prøve det som prøves kan.

Har prøvd:
Sex - ikke noe resultat enda, men fortsetter å prøve..[8D]
Sterk mat - funker ikke
Husarbeid - funker ikke
gå i trapper - funker ikke
Kanel - funker ikke

Har tatt bringebærbladkapsler siden uke 33...

Hvilke andre kan prøves?

hmm graver i hukommelsen...[8|]
der var det mye støv[:'(]

gå i trapper...
er det ikke noe bær man kan spise???

SOVE UTE I TELT!!!!! Det funket på meg!!!!![:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

bringebær varikke det?[8D]

Var vel Bringebærbladkapsler. De har jeg tatt siden uke 34. Men de setter ikke igang noe...[:'(]

Oppdatert med flere forsøk...[8D]

Nå gir jeg opp og venter på termin istedet...[:'(]

Men gjør da som jeg jgorde[8D] (uten vilje forresten). Jeg satt som en elefant i sofaen (og følte meg slik og). På vårt lave stuebord sto pc-en, akkurat uten rekkevidde. Elefanten var for lat til å stå opp og hente pc-en så jeg bøyde meg fremover og strakk meg fremover sånn at jeg akkurat fikk tak i den - og da kom den der knekkelyden[&:].

4 timer senere begynte kynnerene men de var svake til kl 8 om morningen. fra 8 - 15 tok det seg opp sånn at jeg var inne på føden kl 15 og Alis var ute kl 18[:D]

Hvordan du skal få det til å etterligne situasjonen er je ikke helt sikker på[&:][8D]

prøv alt om og om igjen!!!

her har jeg prøvd:

- stress
- flytting
- trapper

ikke noe funker enda! hehehe...

MEN kom med flere tips!! skal prøve alt fra i kveld!!!
Stakkars mannen! [8D]

Hahaha.. Det må jeg prøve!!!![8D][8D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Ta deg en løpetur på fjellet[8D]

Det skulle jeg gjerne hatt bekken til.. Forrige gang gikk jeg 2 timers fjelltur en uke før termin.. Da hagla det på med kynnere, som kanskje førte til modning og fødsel en uke senere??[:)][8D]
Skulle tatt meg en shoppingrunde, men ingen å gå med. Kjedelig alene...[8|]

å gå hele ikea i går hjalp ikke meg! [;)]
men får kynnere bare jeg tenker på å reise meg!

jeg håper i det minste akupunkturen modner litt da,
sånn at når jordmor røsker litt på termin så starter det..

ORIGINAL: sånja

Ta deg en løpetur på fjellet[8D]

Det skulle jeg gjerne hatt bekken til.. Forrige gang gikk jeg 2 timers fjelltur en uke før termin.. Da hagla det på med kynnere, som kanskje førte til modning og fødsel en uke senere??[:)][8D]
Skulle tatt meg en shoppingrunde, men ingen å gå med. Kjedelig alene...[8|]

Ta deg en runde, du er jo ikke alene, babyen er jo med[:D]

Tror kanskje jeg gjør det. Været er jo nyyydelig også da!!![:D]
Men først se om litt klesvask kan hjelpe på...[8D] Klærne blir ihvertfall rene...[:)]

ORIGINAL: Vand

SOVE UTE I TELT!!!!! Det funket på meg!!!!![:D]

GJENTAR MEG SELV!!!!!!!!!! Siden ingen tør, alle er jo bare pyser!!!!!!!!![8D]

Jeg sov ute i telt, HØYGRAVID!!! Men jeg tror det satte ting i gang fordi jeg måtte tisse 17 ganger i løpet av den natten, og da måtte jeg krype ut og inn av teltet!! Og da sprakk fostervannshinnen! [;)][;)][;)]

Her funka det å gi opp, og innse at babyen ikke hadde tenkt seg ut, og at jeg ville bli første dama i historien til å gå gravid for evig..han kom dagen etterpå..

ORIGINAL: Lille Vampyr

Her funka det å gi opp, og innse at babyen ikke hadde tenkt seg ut, og at jeg ville bli første dama i historien til å gå gravid for evig..han kom dagen etterpå..

Haha. var akkuratt det samme som hjalp på meg. Første natta jeg ikke venta, begynte det[;)]

ORIGINAL: Lille Vampyr

du er søt! hehe..

Back
Topp