Kjerringråd

filifjonka

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
finnes jo hundrevis på nett, og vet baby'n ikke kommer før den er klar. Men lurer på om dere har noen personlige råd dere følte fungerte :)
Er 13 dager til termin men holder snart ikke ut ventinga mer :(

Eneste som funker er sex. Tips som går ut på å slite seg ut eller spise sterke ting virker vel helst bare mot sin hensikt. Fødselen setter som regel igang når man slapper godt av pga hormonene som lager rier.
Har 13 dager igjen selv, og de siste to dagene har jeg begynt å kjenne på at jeg er lei og vil bli ferdig. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, og hvile når jeg kan. Også får vi ha småklein sex iblant :p

Hyppig sex og stimulering av brystvortene er de tipsene jeg har fått fra jordmor ;)

Sex er vel det eneste som faktisk skal funke - OM man er moden :)

Men det er jo ikke noe i veien for å prøve ting ;)
Jeg har tatt bringebærbladkapsler, spist masse mat med kanel, spiste sterk mat, ananas, vasket, gikk i trapper.

Alle tre er født dagen etter sex ;) og vannet gikk to av tre ganger etter jeg vasket badet :P

Eneste som funker er sex. Tips som går ut på å slite seg ut eller spise sterke ting virker vel helst bare mot sin hensikt. Fødselen setter som regel igang når man slapper godt av pga hormonene som lager rier.
Har 13 dager igjen selv, og de siste to dagene har jeg begynt å kjenne på at jeg er lei og vil bli ferdig. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, og hvile når jeg kan. Også får vi ha småklein sex iblant :p
For sliten for gulvvask på alle 4, lenge skogturer i tungt terreng og gå i trapper!:facepalm:
Haha du høres ut som meg, siste dagene vært ekstremt tunge, så hviler masse og har klein sex som er mindre behagelig :wtf::hilarious:

Sex er vel det eneste som faktisk skal funke - OM man er moden :)

Men det er jo ikke noe i veien for å prøve ting ;)
Jeg har tatt bringebærbladkapsler, spist masse mat med kanel, spiste sterk mat, ananas, vasket, gikk i trapper.

Alle tre er født dagen etter sex ;) og vannet gikk to av tre ganger etter jeg vasket badet :p
Badet hadde trengt en vask så kanskje jeg burde vudere det :p haha

Har hørt før at sex hjelper.. vi prøver. Termin i morgen. Hååååååper lillemann har tenkt å komme snart :-)

Sex og stimulering av brystene hjalp meg sist, men denne gang har jeg ver så dårlig i form pluss lysten er ikke så veldig på plass når hun i magen konstant skal bevege seg xD

Vi hadde ikke hatt sex siden i sommer.
jeg var også lei, og på morningen sa jeg til mannen, at vi får prøve det de sier funker:p
På kvelden gikk vannet, og prinsen var ute før midnatt;)
Lurer jo fælt på om det faktisk var sexen som hjalp, eller om han hadde kommet uans..
En uke siden nå, og han ble født 13 dager før termin.

Sex og stimulering av brystene hjalp meg sist, men denne gang har jeg ver så dårlig i form pluss lysten er ikke så veldig på plass når hun i magen konstant skal bevege seg xD
Prøvd det for første gang idag, endel timer siden så venter i spenning nå :p
Er jammen ikke det samme nei når de i magen sparker i takt -_-

Vi hadde ikke hatt sex siden i sommer.
jeg var også lei, og på morningen sa jeg til mannen, at vi får prøve det de sier funker:p
På kvelden gikk vannet, og prinsen var ute før midnatt;)
Lurer jo fælt på om det faktisk var sexen som hjalp, eller om han hadde kommet uans..
En uke siden nå, og han ble født 13 dager før termin.
Hahaha, morsomt!!

Ingen slike råd fungerer, men babyen kommer (nesten alltid) når den er klar, så bare bruk tiden på å slappe av, det trenger du. :)

Tror også at babyen kommer når den er klar og at det ikke hjelper å slite seg ut. Trenger jo energi til fødselen starter ;)
Selv så kjente jeg at jeg trengte å hvile på dagen, noe jeg ikke pleier å gjøre. Etter å ha sovet i en time, så startet fødselen bare et par timer etterpå :) Dette var også uten noen tegn til fødsel i forveien :p

Rikshospitalets sex oppskrift er å anbefale. Funker begge gangene for meg :) Dagen etter satte det igang :)
Happy humping ;)

Back
Topp