Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter bare i spenning på at han skal komme helt av seg selv.
Mener det er en sterk pizza med mye chilli og hvitløkHva består egentlig den fødepizzaen av ?
Skulle ønske jeg visste at han kom på termin f.eks. for det er så utrolig slitsomt å leve i spenning og starte hver morgen og kveld med "skjer det noe idag, kommer han i natt????"Skulle ønske det gikk an å bestemme tiden for når de skulle komme
Mener det er en sterk pizza med mye chilli og hvitløk
Skulle ønske jeg visste at han kom på termin f.eks. for det er så utrolig slitsomt å leve i spenning og starte hver morgen og kveld med "skjer det noe idag, kommer han i natt????"
Sååå enig...... Så stress å ikke viteSkulle ønske jeg visste at han kom på termin f.eks. for det er så utrolig slitsomt å leve i spenning og starte hver morgen og kveld med "skjer det noe idag, kommer han i natt????"
Så enig!!Skulle ønske jeg visste at han kom på termin f.eks. for det er så utrolig slitsomt å leve i spenning og starte hver morgen og kveld med "skjer det noe idag, kommer han i natt????"
Jeg svarer bare tørt at han kommer når han kommer og jeg føler meg fin.Ja ikke sant ! For ikke å snakke om alle rundt som spør om det har skjedd, når det skjer, om jeg kjenner noe, hva jeg tror osv, gaah ! Vet da vel ikke jeg vel ???
Jeg svarer bare tørt at han kommer når han kommer og jeg føler meg fin.
Ja ikke sant ! For ikke å snakke om alle rundt som spør om det har skjedd, når det skjer, om jeg kjenner noe, hva jeg tror osv, gaah ! Vet da vel ikke jeg vel ???
Dette irriterer meg også! Har blitt helt ekstremt med meldinger og telefoner de siste dagene, og spesielt i dag siden det er termin. Om jeg ikke er lei nok av at ingenting skjer her, så blir det ekstra slitsomt å oppdatere alle rundt om det også!
Jeg skjønner ikke hva folk maser om, er jo ikke akkurat som om man føder og ikke sier ifra til noen etterpå at ungen er født.Dette irriterer meg også! Har blitt helt ekstremt med meldinger og telefoner de siste dagene, og spesielt i dag siden det er termin. Om jeg ikke er lei nok av at ingenting skjer her, så blir det ekstra slitsomt å oppdatere alle rundt om det også!
Jeg skjønner ikke hva folk maser om, er jo ikke akkurat som om man føder og ikke sier ifra til noen etterpå at ungen er født.
Jeg skjønner ikke hva folk maser om, er jo ikke akkurat som om man føder og ikke sier ifra til noen etterpå at ungen er født.
Tror det bare er om å gjøre å få vite det først
Tenker at det ikke bare er negativt at folk "maser" om at noe har skjedd. Det betyr jo at folk er spent på om dere endelig har fått bebissen deres og at de bryr seg om dere. Jeg har ikke så veldig mye telefoner med folk som maser, og skulle nesten ønske det var flere som brydde seg.
Folk er rare... Vi kommer til å si det til de nærmeste først uansett de som maser får bare mase