Kjerringråd

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Er det noen her som selv prøver å sette i gang fødsel ved hjelp av diverse kjerringråd? Vet jeg gjorde der med mine to første,men d sies at d har ingen virkning med mindre man er moden. Tviler på at jeg er moden ennå, ettersom jeg er 37+4,men om et par uker kan d jo hende jeg kommer til å teste noen av kjerringrådene jeg har lest.

noen som har noen morsomme kjerringråd å dele? Evt noen med erfaringer rundt noen som tilsynelatende har virket?

Har lest at alt fra sex, til turer, husrengjøring o.l skal hjelpe. Har også lest at masse hvile og nok søvn skal virke. Ikke prøvd noe selv for å hjelpe ting igang men siste måneden fikk jeg ikke gjøre særlig mye pga høyt blodtrykk og utslag på protein i urinprøven. Ble mye hvile da men ble også litt hektisk oppi julen;-)

Har prøvd turgåing, sex og stimulering av brystvorter.... ingenting ser ut til å funke :(

Har hørt om at en solid dose kanel skal funke, men har ikke planer om å prøve selv ... Enda... :-P

Har hørt at tre runder sex er som en modningspille på sykehuset... Om det er sexen i seg selv eller sæden som gjør susen, det er jeg usikker på :-)

Jeg tror det er selve sæden som er utløsende faktisk!

Haha vet ikke om det var sexen som var utslagsgivende, men ved forrige svangerskap startet fødselen etter sex. Fikk en liten tegningsblødning da jeg gikk på do etter seansen, og resten av dagen gikk jeg med milde/moderate sammentrekninger, før vannet til slutt gikk på kvelden :D

Skjedde ingenting her igår. Man må vel være moden så funker nok ikke før termin tenker jeg... Men da håper jeg det funker, vil ikke gå over denne gangen :P

Har prøvd sex.. turgåing og stimulering av brystvortene :P Ikke noe tegn på fødsel her. :/

Mannen vil ikke ha sex mer... Han er så nervøs for at han skal sette det i gang... :-/ :-( ;-)

Back
Topp