Kjerringråd for å starte fødsel

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Har noen av dere tenkt å benytte dere av kjerringrådene for å sette i gang fødsel når det nærmer seg? Hvilke i så fall?

Jeg syns det er greit å gå turer, gå i trapper, ha sex osv, men jeg er helt i mot å drikke lakserende midler for å sette i gang fødsel. Sist jeg var gravid var det noen som drakk oljer og satte både seg selv og baby i fare. Hva syns dere om det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Er sprekkferdig, har vondt og er tung så veldig fristende å prøve en masse kjerringråd, MEN det er en grunn til at fødselen skal starte av seg selv. Den lille er klar når h*n er klar tenker jeg :-) men som du sier så er det jo ufarlig å ha sex, gå tur, gå i trapper etc så det kan jo ikke skade :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Synes ikke noe om lakserolje og bringebærblad og ting som er frarådet. Modningsakupunktur, sex og fysisk aktivitet er ok.

Men å gå turer klare jeg ikke med bekkenløsning og sex vet jeg ikke om har noe hensikt siden mannen er sterilisert. Akupunktur tror jeg ikke jeg gidder å bruke penger på før jeg er på overtid og det kan se ut som det kan ta tid.

Ikke annet enn å gå så mye bekkenet klarer,husarbeid osv.Gikk ti dager over tid sist,så regner med det samme denne gang(slipper jeg bli skuffet også:-) )

Synes ikke noe om lakserolje og bringebærblad og ting som er frarådet. Modningsakupunktur, sex og fysisk aktivitet er ok.

Men å gå turer klare jeg ikke med bekkenløsning og sex vet jeg ikke om har noe hensikt siden mannen er sterilisert. Akupunktur tror jeg ikke jeg gidder å bruke penger på før jeg er på overtid og det kan se ut som det kan ta tid.

Jeg vil anbefale en stor yoga ball. Den er god å sitte på, hjelper visst med å få barnet lenger ned i bekkenet. Jeg ble anbefalt det på sykehuset. Slet mye med bekkenet sist og satt ofte på ballen og det var bedre å sitte på den enn i sofaen.

Jeg vil anbefale en stor yoga ball. Den er god å sitte på, hjelper visst med å få barnet lenger ned i bekkenet. Jeg ble anbefalt det på sykehuset. Slet mye med bekkenet sist og satt ofte på ballen og det var bedre å sitte på den enn i sofaen.

Jepp. Har ikke plass nå men får blåse den opp etter vi har flyttet. Synes egentlig det blir være i symfysen å bevege bekkenet slik 'en kan prøve

Jeg kommer sikkert til å gå litt ekstra i trapper, men har større tro på at ting skal få gå "naturens gang" :)

Jeg tror jeg skal være forsiktig med hjelpemiddler for å sette igang fødselen. Men jeg kan nok ikke holde meg unna sex, ettersom jeg har en meget sexy mann. ;)

Back
Topp