Noen som har prøvd noen kjerringråd som faktisk har fungert?
Kjenner at jeg gjerne kan sette igang å prøve ting når 2022 kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg forsøkte ALT sist. Hvert fall det meste Tror ikke noe hjalp Men jeg har mest troen på sex av alle rådene som finnesNoen som har prøvd noen kjerringråd som faktisk har fungert?
Er akkurat like langt på vei som deg og heelt enig med deg ang. Fødsel Vil helst det skal vente til januar, tror det gjør det også - meeen håper hver dag at det skal starteSist prøvde jeg det meste av kjerringråd, utenom diverse mat(retter). Vi snakker trapper, husvask, kjøring på VELDIG humpete vei i en gammel bil og sex. På overtidskontrollen 1 uke over ble jeg både strippet og fikk akupunktur (modningsakupunktur? Usikker).
Riene startet noen timer etter kontrollen, men var jo godt på overtid så umulig å si om det var derfor. Denne gangen har jeg hele tiden tenkt at jeg skulle forberede meg på at han kommer ei uke på overtid, men med 38+0 i morgen og nyttår rett rundt hjørnet kjenner jeg meg VELDIG klar
Kommer nok ikke til å prøve noen spesielle ting denne gang, ettersom jeg ikke helt har troa på at noe kan funke, utenom sex - men da er det vel sæden som er avgjørende, fordi den inneholder hormoner (?), og ikke aktiviteten i seg selv.
Men føler med dere alle sammen som begynner å bli klar for fødsel, er der selv håper hver kveld, til tross for at vi enda er i desember og på «feil» side av nyttår at kynnerene skal komme oftere og bli sterkere
Samme herHer har vi unngått sex i store deler av desember for å ikke sette i gang noe, men nyttårsaften (37+0) blir det for å prøve å få gjort noe
Her har vi unngått sex i store deler av desember for å ikke sette i gang noe, men nyttårsaften (37+0) blir det for å prøve å få gjort noe
Jinxa den gitt! Hun ventet ikke og kom i dagEneste jeg egentlig har troa på er sex og avslappning, så fra 22 desember fikk samboer beskjed om null sex før nyttårsnatta, og for første gang passer det fint at jeg er verdens minst avslappa menneske med mye indre uro
39+6 i dag med termin på søndag, så dersom hun faktisk holder seg inne i litt over 2 døgn til blir det nok store mengder både sex og (forsøk på) avslappning
Haha, fort gjort! Fikk du testet noen kjerringråd? Gratulerer så utrolig mye!Jinxa den gitt! Hun ventet ikke og kom i dag
Nei kom aldri så langt Drømte at jeg hadde skikkelige tak og murringer i ryggen, så våknet jeg plutselig kl 3 av at jeg faktisk hadde rier i virkeligheten ogsåHaha, fort gjort! Fikk du testet noen kjerringråd? Gratulerer så utrolig mye!
Jinxa den gitt! Hun ventet ikke og kom i dag
Gratulerer så mye! Håper alt gikk fint og alt er bra med dere!Jinxa den gitt! Hun ventet ikke og kom i dag