Kjente spart utenpå magen!

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
I går, da jeg lå helt i ro i sengen kjente jeg noen spark. Jeg tok hånden forsiktig på magen og ventet. Så kjente jeg spark igjen, og denne gangen kjente jeg de utenpå magen! Hadde ikke trodd jeg skulle kjenne det utenpå så tidlig, men babyen lå nok akkuratt riktig til for at det skulle gå :) Fire ganger sparket h*n i hånden til mammaen sin.

Kjente spark for første gang tidligere i uken, før det har det jeg bare kjent små "fiskehale slag".. Er andregangs, så har ventet litt på det nå :) gleder meg så vanvittig til pappsen og storebror kan kjenne, skal prøve i ettermiddag! :)

Flere som har kjent spart utenpå?

Jeg har også kjent det flere ganger! Hver gang samboeren legger hånda utenpå slutter det selvsagt, så han har enda ikke kjent det:p

14+5 2.gangs og ikke kjent noe utenpå. kanskje jeg kjente innvendig tidligere i dag,men vanskelig å si...

Mannen kjente sparkene for første gang igår kveld ❤️ Er 17+ 4 :)

Åååå, det må jo være magisk <3 gratulerer!! gleder meg til å kjenne spark ;)

Så koselig. Er selv 18+4 og håper jeg straks kjenner spark utenpå, samboer og guttene gleder seg til å kjenne. Husker ikk hvilken uke jeg kjente det sist, men uke 22 med eldste. Kjenner spark daglig, men ikke utenpå enda.

Jeg kjente idag tidlig :D førstegangs, 15+5 og 3 spark <3 fantastisk !!!!!

Back
Topp