Ann_C
Betatt av forumet
I natt da samboeren og meg la oss i natt etter og ha vært i bursdagsfest føltes det ut som en brus som boblet nedi magen... Og plutselig så kjente jeg noe utenpå... Oi, var det ett spark utbrøt jeg til min samboers glede som heiv seg over magen og skulle kjenne... Jeg kjente ett par til, men ganske svakt... Så stoppet det...
Samboeren var nok litt skuffet for at han ikke kjente noe, men som han sa... Får kjenne det tidsnok:)
I dag da jeg våknet, la jeg en hånd på magen igjen og kjente ett kraftig spark! Dvs... Det kan ikke ha vært noe annet, selv om jeg blir usikker på meg selv:) samboeren kom hjem igjen etter og ha vært og vasket bilen og da jeg fortalte at det drev og sparket hoppet han opp i senga og la hånda på magen igjen:) Og jammenmeg... Der sparket det... Oi, var det det?!! Utbrøt han... Før jeg rakk og svare kom det ett til:)
Begge to smilte fra øre til øre:)
FANTASTISK følelse!!!
I dag da jeg våknet, la jeg en hånd på magen igjen og kjente ett kraftig spark! Dvs... Det kan ikke ha vært noe annet, selv om jeg blir usikker på meg selv:) samboeren kom hjem igjen etter og ha vært og vasket bilen og da jeg fortalte at det drev og sparket hoppet han opp i senga og la hånda på magen igjen:) Og jammenmeg... Der sparket det... Oi, var det det?!! Utbrøt han... Før jeg rakk og svare kom det ett til:)
Begge to smilte fra øre til øre:)
FANTASTISK følelse!!!