Kjente spark....!!!!

Ann_C

Betatt av forumet
I natt da samboeren og meg la oss i natt etter og ha vært i bursdagsfest føltes det ut som en brus som boblet nedi magen... Og plutselig så kjente jeg noe utenpå... Oi, var det ett spark utbrøt jeg til min samboers glede som heiv seg over magen og skulle kjenne... Jeg kjente ett par til, men ganske svakt... Så stoppet det... Samboeren var nok litt skuffet for at han ikke kjente noe, men som han sa... Får kjenne det tidsnok:)

I dag da jeg våknet, la jeg en hånd på magen igjen og kjente ett kraftig spark! Dvs... Det kan ikke ha vært noe annet, selv om jeg blir usikker på meg selv:) samboeren kom hjem igjen etter og ha vært og vasket bilen og da jeg fortalte at det drev og sparket hoppet han opp i senga og la hånda på magen igjen:) Og jammenmeg... Der sparket det... Oi, var det det?!! Utbrøt han... Før jeg rakk og svare kom det ett til:)

Begge to smilte fra øre til øre:)

FANTASTISK følelse!!!

Så fantastisk!! :) Hvor langt er du på vei?

Fiduz skrev:
Så fantastisk!! :) Hvor langt er du på vei?

19+4 første gangs:)

Herlig! Har kjent spark i en ukes tid nå, men tror ikke at det kjennes utenpå ennå. Kanskje jeg skal få samboer til å kjenne neste gang det sparker ;) Er i uke 18+5. Kjente han det godt?

Jeg har kjent aktivitet ganske så lenge.. Har kjent disse "boblene som sprekker" eller "fiskehalene som slår" siden uke 16 tror.. visste jo ikke helt hva det var så beit meg ikke merke i når det skjedde...

Men ja, han kjente det godt.. tror jeg da.. han kjente det hvertfall uten at jeg sa at "nå skjedde det":)

Så hælig :D fantastisk følelse nå å kjenne spark :)

Deilig!!:) beste følelsen!

Har kjent spark ei go stund nå innvendig, og gleder meg til og kunna kjenne utpå magen også.

Forloveden min kjente også spark her om dagen. Kjente masse spark,og sa hvor det sparket. Han la hånda på magen og klempe litt til, og plutselig sparket det et hardt spark akkurat der han hadde hånda. Så arti det ja :) noen dager kjenner jeg mye spark, andre dager ikke. så går opp & ned ennå. Er førstegangsfødene jeg, og kjent spark i 2 uker. Arti når mannfolka kan få kjenne også :D

Kjente det første skikkelig harde sparket idag jeg,deilig :) Men har kjent ham daglig den siste uka,første gang da jeg var akkurat 15 uker :) Virker som han er like i fullfart som storebroren ;)

Heldig du er, det er en deilig følelse :))

Jeg har selv ikke kjent noe før jeg var 19+2, men da var det veldig lite.. Men så har det kommet for fullt nå i helgen (19+4,5,6) - deilig! =) Men kjenner ikke noe utenpå enda, jeg er ganske kraftig.
Men det kommer vel snart :))

Herlig følelse!! :-D
Begynte å kjenne liv i uke 16 jeg også. Er førstegangs.
Forrige mandag da jeg var 17+5, sparket det så sterkt inni magen at samboer'n kunne kjenne det utenpå! :-) Kan gå mange dager før jeg kjenner noe, men plutselig så blir det skikkelig liv! :-)

August12mamma skrev:
Forloveden min kjente også spark her om dagen. Kjente masse spark,og sa hvor det sparket. Han la hånda på magen og klempe litt til, og plutselig sparket det et hardt spark akkurat der han hadde hånda. Så arti det ja :) noen dager kjenner jeg mye spark, andre dager ikke. så går opp & ned ennå. Er førstegangsfødene jeg, og kjent spark i 2 uker. Arti når mannfolka kan få kjenne også :D

Ja, for samboeren min var det veldig kjekt..:) Han er veldig engasjert.. og det er veldig kjekt:)

*2 prinsesser & en spire* skrev:
I går kjente pappaen spark :) Han synes det var veldig kjekt :)

Åhh.. Kjekt:)
Samboeren min hiver seg over magen med en gang han kommer hjem fra jobb... Han vil kjenne mer:) hehe..

Åååh, er kjekt:) Her fekk min kjære kjenne spark 1. mars, dagen før ordinær UL :)
Føles veldig rart, for eg kjenner alt så tydeleg denne gongen;) Med første hadde eg morkaka på framsida, så då tok det laang tid før eg kjente nok :P

Back
Topp