Kjente spark utenpå magen! :)

Kjenner foreløpig bare at det kiler i magen..små bevegelser..men ingen uten på.. er 15+3 :)

Herlig å kunne kjenne det på magen da..gleder meg til det jeg også :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så utrulig hærlig!! :D

Jeg kjenner at det er en baby der inne, har kjent det et par dager. Er 14+2. Kjente like tidlig sist også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner små bevegelser inni magen :) er 15+3


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg kjenner, men ikke utenpå.. Gleder meg til mannen og jenta vår kan få kjenne <3
 
Åå, heldige deg <3 kjenner bare små bevegelser og spark i ny og ne :) håper å kunne kjenne utenpå en gang vi også <3 forrige gang fikk vi ikke kjenne på utsiden, noe pappaen gledet seg til, så håper denne gang. Noen som har erfaring? Jeg har en del ekstra mage, som nok har noe å si.


<3 Himmelskatten 19.09.13 <3
<3 Hjerteplaster juli/august 14 <3
 
Ja, det er så rart. Har kjent det de siste dagene nå. Ingen av de andre svangerskapene har jeg kjent det så tidlig. Denne gangen kom aldri boblene, det gikk rett på små spark:)
 
Så heldig du er. :) jeg er 17+3 og kjenner ikke noe enda.. har kanskje kjent bittelitt en gang eller to.. venter og venter :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjenne det og utpå, veldig overaska, sia eg nettopp kjenne det innvendig! gjekk rett på spark ig ingen bobler og fiskehalar;-) ( veke 18 idag)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg kjenner tydelige spark inne i magen, men har ikke klart å kjenne det utenpå ennå :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Mannen kjente liten antydning til spark igår.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har kjent selv, men mannen har aldri vært heldig nok! :/ Skulle ønske han kunne kjenne snart!! :D
 
Åh så koselig! Gleder meg veldig til jeg kjenner noe :) er 14+3 og kjenner ikke noe som helst :(
 
Åhhh så hærlig :) Gleder meg til jeg kjenner også, men er bare 14 uker enda. Litt kjedelig sånn sett å være helt på tampen av august - føler meg så langt etter dere første ;)
 
Jeg gleder meg og, er 15+1 og andregangs, men kjenner ingenting enda. *vente vente*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen kjente en gang for ei stund siden. Ellers kjenner jeg mye liv i magen men ikke utenpå :)

Sent from my ST18i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp