Kjente spark i dag

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Eller et lite dult:) veldig koselig å kjenne :)

Ja det er kjemoe kos,kjente det her og for 2-3 uker siden,og no om kvelden når jeg legger meg er det full rulling der inne skulle en tro:-)

Lykkeliten_84 skrev:

Oj, det var tidlig! Så koselig då :-) Gleder meg til å kjenne spark eg også :-D

~*LilleBlomst*~ skrev:
Jeg kjenner også :D

Så heldige dere er!! Eg vil også kjenne min lille :-)))

Har også kjent de siste dagene noe som er noe annet enn "tarmflytting" ;p
Godt å kjenne at det "endelig skjer noe" :)

kjenner bevegelser hær også! kooselig <3

Vet ikke om jeg kjenner noe eller om det bare er vanlig magebevegelser! MEn jeg har hatt morkaken foran i tidligere svangerskap,så da kan man kjenne litt mindre bevegelse :)

Seeki skrev:

Lykkeliten_84 skrev:

Oj, det var tidlig! Så koselig då :-) Gleder meg til å kjenne spark eg også :-D

Ja, tidlig er det, og var nok tilfeldig også at jeg kjente det, men nå har jeg vært gravid 4 ganger før, ganske tette sv.skap, så jeg vet nøyaktig hvordan det kjennes ut, var bare en liten dult, men lå helt nede hvor de tar ultralyd det kom fra. 

Hadde det vært tarmene feks hadde det nok vært en annen posisjon :) 

Men joda, veldig tidlig :) Kjente i uke 11 forrige gang, for og så ikke kjenne noe som helst før i uke 20 grunnet en morkake som lå i veien for sparkene :p 

Veldig koselig, og gleder meg til det kommer daglig :)

Heldige dere er :) her har jeg ikke kjennt noe de andre svangerskapene før de kjennes utenpå, så må nok fint vente til nærmere jul!

Her ligger jeg ofte å kjenner etter aalt jeg kan,men merker ikke noe enda. Er min første,så da tar det vel sikkert litt lengre tid? Aner jo heller ikke hvordan det føles,så blir utroolig spennende da jeg begynner å kjenne litt liv.. klarer ikke å tenke meg engang hvordan det må føles. GLEDER MEG!! :D Fikk vite på ul på tirsdag at morkaka mi ligger bak mot ryggen,så han sa at jeg kom nok til å kjenne liv om ikke mange ukene.. så det er jo bra :D

Jantø skrev:
Her ligger jeg ofte å kjenner etter aalt jeg kan,men merker ikke noe enda. Er min første,så da tar det vel sikkert litt lengre tid? Aner jo heller ikke hvordan det føles,så blir utroolig spennende da jeg begynner å kjenne litt liv.. klarer ikke å tenke meg engang hvordan det må føles. GLEDER MEG!! :D Fikk vite på ul på tirsdag at morkaka mi ligger bak mot ryggen,så han sa at jeg kom nok til å kjenne liv om ikke mange ukene.. så det er jo bra :D

Ja, hvordan kjennes det ut :) ehum, litt som en boble som sprekker, går ikke an å forklare, men veldig spesielt når du kjenner det ;)

Lykkeliten_84 skrev:

Jantø skrev:

Ja, hvordan kjennes det ut :) ehum, litt som en boble som sprekker, går ikke an å forklare, men veldig spesielt når du kjenner det ;)

Blir utrolig spennende hvertfall.. :D Og samboer er enda mer gira enn meg,så når det kan kjennes fra utsiden får jeg nok ikke hatt magen min mye for megselv .. Blir morro! Vi gleder oss :D

Ja det er faktisk ikkje heilt enkelt å forklare.. men ja litt som bobler som sprekker og sommarfuglvinger som så lett er borti deg :-) Har man kjent det før, så kjenner man fortare til det neste gang. For det er en spesiell følelse å kjenne den lille bevege seg.

Har ikke kjent liv enda og jeg er nå 11+4 , forrige gang kjente jeg daglig liv fra uke 14 så hvis alt er bra der inne kjenner jeg vel noe snart, gleder meg !

Back
Topp