Eller et lite dult:) veldig koselig å kjenne :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seeki skrev:
Eller et lite dult:) veldig koselig å kjenne :)Lykkeliten_84 skrev:
Oj, det var tidlig! Så koselig då :-) Gleder meg til å kjenne spark eg også :-D
Her ligger jeg ofte å kjenner etter aalt jeg kan,men merker ikke noe enda. Er min første,så da tar det vel sikkert litt lengre tid? Aner jo heller ikke hvordan det føles,så blir utroolig spennende da jeg begynner å kjenne litt liv.. klarer ikke å tenke meg engang hvordan det må føles. GLEDER MEG!! :D Fikk vite på ul på tirsdag at morkaka mi ligger bak mot ryggen,så han sa at jeg kom nok til å kjenne liv om ikke mange ukene.. så det er jo bra :DJantø skrev:
Lykkeliten_84 skrev:
Her ligger jeg ofte å kjenner etter aalt jeg kan,men merker ikke noe enda. Er min første,så da tar det vel sikkert litt lengre tid? Aner jo heller ikke hvordan det føles,så blir utroolig spennende da jeg begynner å kjenne litt liv.. klarer ikke å tenke meg engang hvordan det må føles. GLEDER MEG!! :D Fikk vite på ul på tirsdag at morkaka mi ligger bak mot ryggen,så han sa at jeg kom nok til å kjenne liv om ikke mange ukene.. så det er jo bra :DJantø skrev:
Ja, hvordan kjennes det ut :) ehum, litt som en boble som sprekker, går ikke an å forklare, men veldig spesielt når du kjenner det ;)