Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke livmoren enda i bekkenet i uke 11? Er førstegangs så muligens ikke helt oppdatert![]()
Aaah! Bare meg som har misforstått daJeg er 11+0 i dag. I følge gravidappen til bv kommer livmoren opp over bekkenet denne uken![]()
uke 11 idag, lå nesten på magen i ste og la lillebroren i huset.. og da kjente jeg jammen en liten dult i magen!
Det er vel ikke slik at man kan føle det med hånda man har over magen. Jeg er selv 11+2 og mener jeg føler med livmoren min. Altså jeg føler noe skjer på insiden uansett om jeg da står, sitter eller ligger. Har følt det et par ganger allerede. Som livmoren trenger vel ikke å ha kommet over skambeinet for at jeg skal føle noe.Aaah! Bare meg som har misforstått datrodde det var livmorkanten som gradvis krøp over fra uke 11, ikke at hele livmoren kom oppover så raskt
![]()
Det er vel ikke slik at man kan føle det med hånda man har over magen. Jeg er selv 11+2 og mener jeg føler med livmoren min. Altså jeg føler noe skjer på insiden uansett om jeg da står, sitter eller ligger. Har følt det et par ganger allerede. Som livmoren trenger vel ikke å ha kommet over skambeinet for at jeg skal føle noe.
Kjenner ofte dult i magen, samme følelse som sist jeg var gravid.. 11+0 i dag.. Men er så kort på vei at jeg tror det er luftbobler endaLegen mente det var liten sannsynlighet for at det var spark, og at som 2.gangs kan man kjenne det ca fra uke 14 da man vet hva man kjenner etter, men ser det er mange teorier om dette..
![]()
Så spennendeDet er jo ikke umulig at det er spark du kjenner. I teorien skulle jo ikke jeg kunne høre hjertelyden med doppler allerede 8+4, så jeg tror nok at mye er mulig og at det er individuelle forskjeller
![]()
Det er godt mulig, men er kanskje litt psykisk at jeg ikke klarer å tro det faktisk er spark endaVar jo 19 uker før jeg kjente noe såvidt sist (morkake forran)