Kjent tegn til liv?

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Jeg føler at det er noen slags bobler som sprekker inni meg. Der nede i/rundt livmor...
Noen andre som har kjent noe?
Ps:Glerer meg til neste tirsdag, da er jeg 12 uker på vei[:)][:)][:D][:D]

Oi, så spennende! [:D]

Det høres jo litt tidlig ut (eller har du barn fra før? Da kjenner man det ofte tidlig andre gangen, her jeg skjønt..), men hvem vet?

Jeg har ikke kjent noe, men jeg er bare 8+6 idag da... (tickeren min er litt feil, vet det...)

Trur det er tidlegast i veke 16 en kan kjenne liv, men det er også vanleg at det går lenger. Trur eg var nesten 20 veker på vei med MH før eg kjende noko... Ventar i spenning og gler meg til å kjenne spark! [:)]

Jeg har ikke kjent noe ennå. Men i dag er jeg 12 uker, og det er nesten like bra!

det er helt sikkert ikke babyen,men jeg har følt at det har vært litt bobler[:)]
Bare litt nysgjerrig på om andre har kjent noe liknende[:)]

Hmmmm ja forsåvidt, jeg kjente masse bobler i går kveld, men så ble jeg bare dårlig i magen. Snakk om nedtur [:D]

Hei hei [:)]
Selvfølgelig kan det være babyen du kjenner.
Du må ikke høre så mye på de negative her inne[;)]

I begynnelsen kjennes liv ut som sånn svak kiling , akkurat som du har en sommerfugl inne i magen .
Sist jeg var gravid kjente jeg liv i uke 15 , men det var første babyen min.
Nå er jeg gravid med nr 2, og er sikker på at jeg kjente liv igår ( sånn bobling) er 10 uker på vei idag.

Legen jeg går hos sa at hun var helt sikker på at hun kjente liv i uke 10 når hun var gravid med ett av sine barn.
Kommer helt ann på hvordan de ligger ? Om man er tykk eller tynn osv osv .

Lykke til [:)]

Hei hei. Jeg hører egentlig ikke til her, bare tittet innom (fra januarklubben[:)]).
Angående liv så er jeg enig med LillianS. Det er ikke noen regel på når du kjenner den lille.
Selv kjente jeg i midten av uke 13. Og jeg kjenner det fortsatt så jeg vet det er gullet mitt ;)
Lykke til videre[;)]

Back
Topp