Kjent liv 12+3

Mamma snart til 3<3

Andre møte med forumet
Mulig jeg har kjent liv allerede(eller er det bare innbilning?)følelsen av små dytt /Lemus på en måte. Kjente liv med mellomste i uke 13,og tørde ikke og si det til noen i frykt for at jeg skulle Hørres helt på jordet utdet Hørres jo litt rart ut,er 3. Gangs,er det noen andre som føler di kjenner liv?

Jeg er snart i uke 11.. og jeg syns innimellom jeg kan fornemme det, men da føles kanskje mest ut som en indre visshet om du skjønner - for det er jo ikke mulig å merke noe så tidlig(?). Er det?

Sist gang kjente jeg det tydelig mellom uke 14-15, noe som vissnok er tidlig for en førstegangsfødende.. men innså at jeg ikke kunne ha luft i tarmene nederst i magen, når tarmene hadde blitt flyttet lengre opp grunnet en voksende livmor. ;)

Mulig jeg har kjent liv allerede(eller er det bare innbilning?)følelsen av små dytt /Lemus på en måte. Kjente liv med mellomste i uke 13,og tørde ikke og si det til noen i frykt for at jeg skulle Hørres helt på jordet utdet Hørres jo litt rart ut,er 3. Gangs,er det noen andre som føler di kjenner liv?

Så koselig! :) Her er det litt tidlig enda... Det sies jo at man kan kjenne det tidligere dersom man har vært gravid før - da vet du jo litt mer hva det kjennes ut som også :)

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Så morsomt :-). Gleder meg til å kjenne liv. Er så koselig å plutselig kjenne livstegn fra den lille. Elsket det sist jeg var gravid.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har også veldig leamus heeelt nederst i magen. Noen ganger kiler det så at jeg ikke klarer lavære å le :)

❤️ Mars 2015 ❤️

Jeg også føler at jeg kjenner noe, men er usikker på om det kan stemme. Er jo bare 11+1 i dag, så jeg tenker at det kanskje er litt tidlig? Gleder meg til jeg kan være sikker på hva jeg kjenner :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også kjent et eller annet de siste dagene. Spesielt når jeg har lagt meg. Kjenner slags leamus/napping. Rar følelse. Om det er lille babyen eller ikke, er vanskelig å si. Men moro er det likevel ;)

Back
Topp