Kjent bevegelser?

tullmusa

Forumet er livet
Jeg ligger å kjenner etter hver kveld.. Dytter litt i livmora også.. Men jeg aaaner jo ikke hva jeg skal kjenne etter! Kan jo like godt være tarmgass som beveger seg![:D]

Venninna mi kjente liv 14+6, så nå er det altså på tide her i gården også![;)]

Noen som har kjent liv?

jeg tror også jeg har kjent bevegelser - det var en kveld i forrige uke. kjente små, små bevegelser, akkurat som noen pirket meg litt på innsiden.
og da jeg la handa på magen tror jeg at jeg merket små dytt 

og nå kjenner jeg etter hver enseste kveld, men har ikke kjent noe mer enn det, egentlig.
morkaka mi ligger i front, så den fungerer visst som en støtpute, så jeg skal visst ikke forvente å kjenne noe særlig riktig enda.
..derfor lurer jeg jo på om det egentlig var "luft" jeg kjente forrige uke [:D]

Ja, jeg kjente liv i uke 10+4. Men så var det stille en god stund. Men jeg kjente noen bevegelser i går.

Jeg ligger meg av og til på ryggen og trykker på livmoren for å se om jeg får respons, og et hender det kommer et lite spark[:D]

Jeg er 13+5 i dag og jeg har ikke kjent noen spark enda.
Gleder meg masse til jeg kan kjenne det,sist gang kjente jeg
de første sparkene rund uke 14-15.

Heisann[:)]

Jeg har kjent liv allerede, er i uke 13+2[:D]
Men siden dette er min andre gang, kjennes det tidligere enn med første.
Da merket jeg ikke noe før uke 18

jeg kjente d første gang forrige uke=) d var fantastisk!!![:D]

kjenner dere noe alt nå? kjente ikke noe før i uke 20 med turbotrollet som nå er litt over 2 år. har ikke kjent noe ennå med nr 2.

Neeei....

Prøver å ligge musestille å kjenne etter, men for det første vet jo jeg ikke hva jeg skal kjenne etter...
og om jeg hadde kjennt noe, så er det ikke sikkert det var babyen....

hmmm, på tide det lille gullet mitt gir meg et livs tegn, har ikke vert på UL enda, så jeg forstår ikke helt at det er noe i magen min....

Gleder meg så utrooolig mye til å få se på UL[:)]

Kjent noe fra ca. 15 uker, men ble ikke sikker før i forrige uke. Da kom det gjevnlig på samme sted, og for et par dager siden sparket han skikkelig. Men merker ikke noe hver dag enda, da. Hos meg sparkes det litt nedenfor navlen, på venstre side. Livmora mi går jo over navlen nå hos meg. Tror han koser seg midt inni, for det er ekstra hardt akkurat under navlen.Åja. Vet ikke om det blir gutt enda, men har en sterk følelse. Får se om de greier å finne ut av det på ultralyd neste uke!

Jeg kjente liv for første og hittil eneste gang på lørdag. Da lå jeg musestille og holdt begge hender på nedre del av magen. Klemte litt forsiktig på begge sider nedenfor navlen og fikk kjenne noen svake og korte bevegelser. Har prøvd igjen i dag uten hell. Gleder meg til det blir en daglig opplevelse!

Hei hei alle sammen... Jeg har kjent liv, og jeg blir like overrasket hver gang... begynner å le litt.. skulle jo tro at jeg ble vandt til dette etterhvert..(er jo tross allt mitt fjerde barn) Men det skjer ikke... Skal på kontroll i morgen... og jeg gleder meg til ultralydn dn 16 mai... Vet ikke om vi vil vite kjønnet... det er liksom ikke så nøye... og jeg synes det er gøy med overraskelser, så... Men selv tror jeg at det blir en til gutt kanskje?! Har jo to jenter og en gutt fra før... Spennende dette... [:D]

Jeg har kjent masse liv! Husker ikke når jeg kjente det første gang, men det begynner å bli noen uker siden. Spesielt i påsken (da var jeg i uke 15) kjente jeg det skikkelig - måtte vekke samboeren min bare for å fortelle det! :-) Merkelig følelse! Det er jo ikke spark - det er for tidlig, men det kribler av liv allikevel! At så lite kan gjøre en så glad er nesten litt snålt. Legen min sa at det er normalt å kjenne liv først rundt uke 18 når man er førstegangs gravid. Gøy å være tidlig ute! :-)

jeg kjenner bare luft[:D] hehe!!

jeg har kjent liv der lenge, dette er mitt første barn og det var deilig å kjenne liv og høre på hjerte slaget.[:)]

[:)]Jeg også har kjent liv, forrige onsdag kjente jeg helt sikkert for første gang... før det var jeg litt i tvil om det var små spark eller bare luft. Men nå kjenner jeg det, når jeg ligger på rygg kan man også se det på magen, hvis det beveger seg samtidig og pappa`n har kjent liv! Artig. Er i uke 17 imorgen! Man merker gjerne tidligere enn med første.. dette er vår andre. Men uff, er sååå lenge å vente på UL, ikke før om 3-4 uker [:(] Skjønner det ikke helt at det er så lenge til, for i følge legen er jeg i uke 17 imorgen ja.. men er det ventetid så må man jo bare vente..

aldri at beinien min gir lyd fra seg... stakkars,...

beibien :)

ORIGINAL: lillemæj

aldri at beinien min gir lyd fra seg... stakkars,...

Er det din første?

Når jeg gikk gravid med første mann så kjente jeg ikke noe før i uke 19. Så det er nok ikke lenge til du kjenner et spark[;)]

ja.. første beibi ja... men nå begynner jeg å bli litt utålmodig.... [:)]

Ja, skjønner deg godt. Tipper du snart kjenner noe der inni[:D] Du er jo snart i uke 18...

Back
Topp